نمایندگی فلزیاب عراق

نمایندگی فلزیاب عراق

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”آثار باستانی عراق کدامند ؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”قلعه های سنگی\nکاخ ها\nمعابد\nمقابر حکّام\nپادشاهان\nمجسّمه های خدایان\nدیگر آثار تاریخی عراق :\nطاق کسرا یا شهر تیسفون\nشهر بابل\nبُورسِیبا\nکاخ اُخَیْضِر\nشهر حیره\nاور”}}]}

نمایندگی فلزیاب عراق : سلام میکنیم خدمت همراهان همیشگی و کاربرن محترم سایت فلزیاب شهر ، همان طور که میدانید در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است و امروز میخواهیم درباره ی نمایندگی فلزیاب عراق برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت فلزیاب شهر تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید . 09013000352

مشخصات نمایندگی فلزیاب عراق :

اول کمی در مورد تاریخ کشور عراق و آثار های باستانی آن توضیح خواهیم داد :

همان طور که می دانید عراق یکی کشور های باستانی و تاریخی آسیا می باشد ، با کشورهایی ، چون ایران ، کویت ، سوریه ، ترکیه ، اردن و عربستان سعودی مرز مشترک دارد . قدمت تاریخی این کشور به 3000 سال پیش از میلاد برمی گردد که از این رو یکی از کشور های باستانی به حساب می آید . با توجه به سابقه تاریخی عراق ، این کشور یکی از نقاط گنج خیز می باشد که گنجینه های بزرگی را در دل خود جای داده است . از این رو کاوشگران عراقی به دنبال خرید فلزیاب و گنج یاب حرفه ای هستند تا شاید بتوانند کمی از گنجینه های پنهان را بدست بیاورند .

آثار باستانی نمایندگی فلزیاب عراق :

مکان های تاریخی و باستانی عراق در سرتاسر شمال و بخش میانی و جنوب آن پراکنده است . هر یک از این آثار ها بیانگر دوره های تاریخی این کشور می باشند و به نوعی نمادی از حکومت هایی می باشند که بر عراق حکمرانی کرده اند . مهم ترین این آثار عبارتند از :

شهر آشور :

این شهر در 100 کیلومتری جنوب شهر موصل قرار دارد . در دوران باستان پایتخت امپراتوری آشوریان بوده است . باستان شناسان در اینم شهر قلعه ای پیدا کرده بودند که امروزه به نام قلعه ی شَرقاط شناخته میشود و همچنین تعدادی معبد نیز در این شهر قرار دارند که از شهرت زیادی برخوردار هستند .

شهر کالح :

شهر کالح را می توان دومین پایتخت حکوکت آشوریان دانست که در سمت چپ رودخانه ی دجله و در فاصله ی 35 کیلومتری جنوب شرقی شهر «موصل» واقع است . این شهر یکی از مهمترین نقاط در عراق بوده که گنجینه های ارزشمندی از آن استخراج شده که امروزه در موزه های جهانی قرار دارند . در اواسط قرن نوزدهم خرابه های این شهر کشف شدند که امروزه به نام خرائب نمرود شهرت دارند .

نمایندگی فلزیاب عراق در نینوا :

شهر نینوا آخرین پایتخت امپراتوری آشوریان است که خرابه هایش در سمت چپ رودخانه ی دجله و در برابر شهر موصل کنونی قرار دارد ، به گونه ای که هنگام ورود به شهر موصل باید از میان دیوارهای قطور برج و باروی آن گذشت . این شهر در سال 1080 ق.م پایتخت شد و به سرعت رو به توسعه گذاشت و در آن آثار معابد ، کاخ ها ، قلعه های عظیم و مجسمه های خدایان باستانی را می توان دید .

شهر حَضَرْ :

حَضَر را می توان یکی از مهم ترین شهر های عراق دانست که در ابتدا به صورت یک پادگان نظامی بوده و بعد ها با گذشت زمان به یکی از مهم ترین شهرهای زمان خود تبدیل شده است . این شهر در 140 کیلومتری جنوب غربی موصل و بین رودخانه دجله و فرات قرار گرفته است .

در این شهر آثار باستانی زیادی وجود دارد که عبارتند از :

قلعه های سنگی

کاخ ها

معابد

مقابر حکّام

پادشاهان

مجسّمه های خدایان

دیگر آثار تاریخی عراق :

طاق کسرا یا شهر تیسفون

شهر بابل

بُورسِیبا

کاخ اُخَیْضِر

شهر حیره

اور

در نمایندگی فلزیاب عراق کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب استفاده می کنند می دانند که :

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع شرکت خارجی مختلفی که در بازار وجود دارد باید با :

اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود.

در شرکت فلزیاب شهر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود .

شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید . 09013000352

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز ایجاد می شود.

بیا واتساپ
مشاوره رایگان بگیر 09013000352