فلزیاب اورجینال+خرید و قیمت 2024

فلزیاب اورجینال+خرید و قیمت 2024

فلزیاب اورجینال+خرید و قیمت 2024 :

فلزیاب اورجینال : سلام میکنیم خدمت همراهان همیشگی و کاربرن محترم سایت فلزیاب شهر ، همان طور که میدانید در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است و امروز میخواهیم درباره ی فلزیاب اورجینال برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت فلزیاب شهر تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید .

وجود گنجینه ها و دفینه های ارزشمند در خاک ارزشمند کشورمان ایران باعث شده است تا روز به روز به تعداد کاوشگران و علاقه مندان به عرصه دفینه یابی و گنج یابی افزوده شود . از این رو بازار خرید و فروش دستگاه فلزیاب و گنج یاب نیز بسیار داغ تر از گذشته شده است . کاوشگران همیشه به دنبال دستگاه فلزیاب اورجینال و حرفه ای هستند تا بتوانند با آن به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنند .

تاریخچه ی ساخت فلزیاب اورجینال :

در ابتدای این مقاله کمی تاریخچه ساخت فلزیاب را بررسی خواهیم کرد . گرچه گراهامبل اولین نمونه فلزیاب را ساخته اما اولین فلزیاب امروزی توسط گرهارد فیشر آمریکایی در سال ۱۹۲۵ ساخته و اختراع شد . او در سال ۱۹۳۱ اولین دستگاه فلزیاب را به بازار وارد کرد و فروخت .

حتما همه شما دوست دارید محصولی را که تهیه کرده اید اورجینال و اصل باشد و تولیدی شرکت های معتبر در زمینه ی فلزیاب باشد تا بتوانید با اطمینان خاطر از فلزیاب خود نهایت استفاده رو بکنید و به هدفت خود برسید . حال ابتدا ما به طریقه ی اصل بودن محصولات یک شرکت معتبر در زمینه فلزیاب می پردازیم . قطعا افرادی که می خواهند فلزیاب یا ردیاب خریداری کنند انتظار دارند دستگاهی که تهیه می کنند اورجینال بوده تا بتوانند نهایت بازدهی را از آن داشته باشند . برای انتخاب دستگاه اورجینال باید به نکاتی توجه داشته باشیم تا بتوانیم دستگاه اورجینال را از فیک آن تشخیص دهیم همچنین از عوامل مهم در انتخاب فلزیاب و ردیاب این است که ما چه انتظاری از دستگاه خود داریم .

سوالات درباره ی فلزیاب اورجینال :

در عصر حاضر با توجه به وجود فلزیاب ها ، اسکنر ها و ردیاب های مختلف این سوالات مطرح می شود که :

آیا تمامی فلزیاب ها و رد یاب ها اورجینال است ؟

آیا فلزیاب یا ردیاب غیر اصلی نیز وجود دارد ؟

تشخیص اورجینال بودن فلزیاب ، اسکنر و ردیاب :

در مرحله اول باید در نظر داشته باشید که به هیچ وجه از افراد غیر متخصص و از دست و شخص مستقل دستگاه خریداری نکنید و حتما از شرکت های مجاز و دارای مجوز دستگاه بخرید و ابتدا باید بدانید که میخواهید در چه مکان و چه نوع خاکی کاوش انجام دهید و دنبال چه نوع و حجم از هدفی هستید ، پس ازمشخص کردن این نیاز ها خرید دستگاه باتوجه به انواع مدل ها ی زیاد آن بسیار ساده تر خواهد بود .

به عنوان مثال : اسم این شرکت معتبر که شاید بیشترتون حداقل یک بار نامش رو شنیده باشید شرکت لورنز آلمان است که تا کنون فعالیت های با ارزشی در زمینه ی ارائه فلزیاب داشته و محصولات بی عیب و نقص و با کیفیتی تولید کرده است . محصولات شرکت لورنز را میتوان به گونه ای معرفی نمود که اگر در عرصه ی فلزیاب جزء اولین نباشد بدون شک یکی از بهترین های این عرصه در دنیاست .

انواع فلزیاب اورجینال :

انواع فلزیاب می‌تواند بسیار متنوع باشد ، همچنین فلزیاب ها انواع مختلفی دارند از قبیل : فلزیاب شعاع زن ، فلزیاب نقطه زن ، فلزیاب های فرکانسی ضربه ای ، فلزیاب های القایی ، دستگاه های فلزیاب تصویری و… که شما در هنگام خرید فلزیاب باید به این نکات توجه کنید ، در ادامه ی این مقاله به بررسی دقیق تر انواع فلزیاب ها و تاریخچه آنها می‌پردازیم .

فلزیاب‌های تفریحی ( VLF )  :

این دسته فلزیاب‌ها که معمولاً خیلی سبک و بوده و دیسک آن‌ها کوچک ( دیسک استاندارد آن‌ها ۲۵ سانتی‌متر ) می‌باشد و عمق کاوش فلز آن ‌ها نیز معمولاً کمتر از یک متر می‌باشد . به این معنی که یک فلز به شکل مربع به اندازه ۱متر در ۱متر را حداکثر می‌تواند از فاصله یک متری پیدا کند. فلزیاب‌های تفریحی برای پیدا کردن فلزات در سطح خاک طراحی شده‌اند . این نوع فلزیاب‌ها دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی و پیشرفته می‌باشند . فلزیاب‌های تفریحی قدرت تفکیکی کم و بیش برابر با 80% دارند . به این منظور که می‌توانند فلزات آهنی را از فلزات غیر آهنی با دقت ۸۰% جدا کنند .

فلزیاب‌های پیشرفته‌ای پالسی ( PI ) :

فلزیاب‌های پیشرفته پالسی ، قدرت بسیار بیشتری نسبت به فلزیاب ‌های دیگر را دارا می‌باشند . فلزیاب‌های پیشرفته دارای وزن نسبتاً سنگینی هستند زیرا که در آن‌ها به ولتاژ مصرف مضاعف برق از باتری‌های اسیدی مشابه موتورسیکلت استفاده میشود  و معمولاً خود فلزیاب یا باتری آن‌ها یا هر دوی آن‌ها به کمر بسته می‌شود . فلزیاب‌های پیشرفته قدرت تفکیک زیادی ندارند و نمی‌توانند فلزهای آهنی را از غیر فلزی جدا کنند و هر فلز یا آلیاژی را ببینند اطلاع می‌دهند و این فلزیاب ها مانیتور ندارد و ساده می‌باشند .

فلزیاب‌های صنعتی :

از فلزیاب‌های صنعتی بیشتر در صنعت‌های مختلف مثل فرش ماشینی و صنایع بسته‌بندی چوب بری و کارخانه‌ها استفاده می‌شود .

فلزیاب‌های با امکان فرستنده و گیرنده ( TR ) :

فلزیاب‌های فرستنده ، گیرنده از یک عدد دیسک فرستنده در جلو و یک دیسک گیرنده در انتها دستگاه که معمولاً به شکل مربع می‌باشند تشکیل شده‌اند. فلزیاب‌های فرستنده ، گیرنده قدرت تفکیک ندارند و فقط برای پیدا کردن فلزات بزرگ مانند لوله ی آب و رگه‌های بزرگ فلزی طراحی شده‌است و گاهی انبوه یاب گفته می‌شود. کار کردن با این فلزیاب‌ها سخت بوده و به دلیل دشوار بودن تنظیمات فلزیاب گم کردن هدف اشتباهات زیاد اشتباه در تعیین محل دقیق فلز از فروش عمومی زیادی برخوردار نبوده.

فلزیاب‌های فرکانسی :

فلزیاب و طلا یاب با فرکانس پایین که از نوع فلزیاب فرکانس القائی یا فلزیاب جذبی با تنظیمات تفکیک و تشخیص ( EDIT ) یا ( VDI DISC ) و سطح و حجم ترشهولد ( THRESHOLD ) یا تارگت ایکس ( TARGET X ) می‌باشد توان بالای در تشخیص و تفکیک فلزات و اهداف مانند طلا و … را به صورت مجزا از یکدیگر داشته و در هر نوع صحنه کار که خاک بد ، زمین بد یا زمین آلوده باشد به راحتی می‌تواند اهداف را تفکیک نموده و تشخیص دهد و اپراتور فلزیاب یا کاربر فلزیاب باید با این نوع فلزیاب تمرین نموده زیرا با تمرین تجربه بدست آورده و با مهارت خود در هر نوع صحنه کار این نوع فلزیاب فرکانس پایین را متناسب تنظیم نماید تا عامل کشف طلا یا هدف واقعی گردد . فلزیاب‌ها در تفکیک و شرایط تشخیص فلزات از جمله طلا ، نقره ، مس ، روی ، آهن ، نیکل ، کروم ، آلومینیوم ، برنز ، برنج ، قلع و آلیاژ فلزات به نسبت نوع مدار خود می‌تواند تنظیمات تفکیک را دارا باشد و تشخیص فلز آهنی یا فلز بی‌ارزش از فلز غیر آهنی یا فلز با ارزش در اصل تشخیص تفاوت بین فلزات به نسبت تفکیک می‌باشد .

فلزیاب‌های فرکانسی :

فلزیاب و طلا یاب با فرکانس پایین که از نوع فلزیاب فرکانس القائی یا فلزیاب جذبی با تنظیمات تفکیک و تشخیص ( EDIT ) یا ( VDI DISC ) و سطح و حجم ترشهولد ( THRESHOLD ) یا تارگت ایکس ( TARGET X ) می‌باشد توان بالای در تشخیص و تفکیک فلزات و اهداف مانند طلا و … را به صورت مجزا از یکدیگر داشته و در هر نوع صحنه کار که خاک بد ، زمین بد یا زمین آلوده باشد به راحتی می‌تواند اهداف را تفکیک نموده و تشخیص دهد و اپراتور فلزیاب یا کاربر فلزیاب باید با این نوع فلزیاب تمرین نموده زیرا با تمرین تجربه بدست آورده و با مهارت خود در هر نوع صحنه کار این نوع فلزیاب فرکانس پایین را متناسب تنظیم نماید تا عامل کشف طلا یا هدف واقعی گردد . فلزیاب‌ها در تفکیک و شرایط تشخیص فلزات از جمله طلا ، نقره ، مس ، روی ، آهن ، نیکل ، کروم ، آلومینیوم ، برنز ، برنج ، قلع و آلیاژ فلزات به نسبت نوع مدار خود می‌تواند تنظیمات تفکیک را دارا باشد و تشخیص فلز آهنی یا فلز بی‌ارزش از فلز غیر آهنی یا فلز با ارزش در اصل تشخیص تفاوت بین فلزات به نسبت تفکیک می‌باشد .

فلزیاب حرارتی راداری زمینی :

سیستم حرارتی راداری زمینی از منابع زیر دست یا پائین دست رادار زمینی دستی می‌باشد. این دسته سیستم‌ها از نظر عملکرد دارای قدرت بالایی می‌باشد و با تعیین عدد( VDI ) و ابعاد هدف ترشهولد ( THRESHOLD ) می‌تواند واکنش دقیقی را برای تشخیص هدف ، طلا یا انواع فلزات با رنگ مربوط را داشته باشد ، اما برای عملیات نیازمند تجربه بالا اپراتور است . تخصص در زمینه عملیات با این سیستم‌های حرارتی راداری به تشخیص نوع رنگ ، اعداد ، تصاویر ، لکه رنگ ، صدا و حرکت آنتن نیز بستگی دارد که تشخیص آن به نوع مهارت اپراتور فلزیاب بستگی دارد . سیستم فلزیاب حرارتی راداری یا رادار زمینی دستی حرارتی با نرم ‌افزارهای گوناگون عمل می‌نماید که مخصوص خود این سیستم‌ها می‌باشد . فلزیاب حرارتی راداری یا رادار زمینی دستی حرارتی توانائی کاوش اهداف را با رنگ و اعداد ( VDI ) متعلق به همان هدف یا طلا را دارا می‌باشد و با هر دو نرم‌افزار برنامه لکه رنگ سه رنگ و نرم‌افزار تفکیک رنگ ( COLOR PRO ) عمل می‌نماید .

فلزیاب های تصویری :

فلزیاب تصویری به فلزیابی گفته می شود که علاوه بر قابلیت شناسایی فلز قابلیت اسکن و ارایه تصویر فلز مورد نظر را دارد البته هیچ دستگاهی قادر به اسکن به صورت زنده و نشان دادن عکس واقعی فلز نیست و فقط شکل حدودی و تخمینی فلز را نمایان می کند که به طور کلی می توان ۶۰ % به تصویر اعتماد کرد .

این مدل از فلزیاب ها بر اساس میدان مغناطیسی کار میکنند و میتوانند حفره و فلزات قدیمی که سالیان سال در خاک مدفون شده اند را بر اساس رنگ بندی مشخص کنند که همه این فلزیاب های تصویری دارای سنسور مگنومتر بوده و حساسیتی به فلزات روز ندارند و اسکن این فلزیاب ها معمولا توسط نرم افزار معروف ویژوا لیزر انجام میشود  که بعد از اسکن منطقه مورد نظر به راحتی میتوان عمق و حجم فلز را به دست اورد و نهایت عمق زنی فلزیاب های تصویری ۱۵ متر بوده

نوع دیگری از تقسیم بندی در شرکت های فلزیاب فروشی به شکل زیر است :

انواع مختلف تکنولوژی فلزیاب منجر به تولید انواع فلزیاب شده است. این معمولاً به دسته های زیر تقسیم می شود :

فلزیاب های پالسی

سیستم های VLF

دستگاه های BFO

مدل های فلزیاب اورجینال :

هر یک از این مدل های فلزیاب را می توان به دسته های زیر تقسیم کرد :

ردیاب مانیتور دار

فلزیاب اشعه زن

فلزیاب نقطه زن

فلزیاب های دست ساز

طلایاب

معدن یاب

باطری مناسب انواع دستگاه فلزیاب :

انواع باطری های غیرقابل شارژ

لیتیم ( Lithium )

قلیایی ( Alkaline )

انواع باطری های شارژی و قابل شارژ

نیکل- کادمیوم ( Ni-cd یا nickel-cadmium )

باتری های هیبریدی نیکل – فلز ( nickel-metal hybride )

باتری های لیتیم – یون ( Lithium-Ion )

باتری های پلیمر لیتیوم – یون ( Li-Ion polymer )

فلزیاب های خارجی اورجینال در ایران اکثرا توسط شرکت های معتبری مانند ماینلب استرالیا ، گرت آمریکا ، لورنز آلمان ، فیشر آمریکا تولید می شوند. اما به خاطر استقبال کاوشگران از فلزیاب ها ، برخی شرکت های داخلی و افراد سودجوء به اسم برند های خارجی اقدام به طراحی و تولید فلزیاب جعلی و تقلبی می کنند و به عنوان فلزیاب خارجی به فروش می رسانند .

درحال حاضر شرکت های مهم  ;ماینلب استرالیا ، لورنز آلمان ، okm آلمان ، گرت آمریکا و نوکتا ترکیه هستند محصولات این شرکت ها عبارتند از :

gpx5000

gpz7000

ونکوئیش

اکوناکس

سی تی ایکس

گوفایند

ای ترک

اکسترا

لورزنز z1

لورنز z2

EXP 4500

EXP 6000

پاور یوسی ( POWER UC )

روور یوسی ( ROVER UC )

روورسی 2 ( ROVER C2 )

روورسی 4 ( ROVER C4 )

گرت اپکس

گرت ای تی ایکس

گرت مکس

ایمپکت

سمپلکس

آنفیبیو

ریسر

بیوتارا

ویاگلد

انواع پین پوینتر و پالس دایو

فلزیاب gpx 5000 : قیمت فلزیاب جی پی ایکس 5000 یکی از بهترین سیستم های شرکت ماین لب استرالیا می باشد که در تمامی کشورهای جهان دارای محبوبیت زیادی است ویژگی های برتر این فلزیاب با توجه به سیستم و تکنولوژی پیشرفته که کار کاوشگران را بسیار راحت می کند و کاوشگر و علاقمندان و کسانی که تجربه کمی دارند به راحتی می توانند بهترین نتیجه را کسب کنند .

فلزیاب جی پی ایکس 5000 دارای تکنولوژهای پیشرفته و همچنین بهترین نقطه زن با  سیستم vlf  می باشد که افراد را در رسیدن به انواع اهداف به راحتی یافت می کند ودارای فناوری های زیر نیز می باشد.

MPS

DVT

SETA

واژه MPS که مخفف Multi Period Sensing است به معنی سنجش چند دوره ای می باشد .

این فناوری کمک می کند که سینگال ها و پالس های القایی مختلفی را در درون زمین می فرستد که همین امر باعث می شود سینگال های مختلف درون زمین که شامل مواد معدنی و همچین اشیاء بی ارزش است از هم جدا شود همچنین هم عمق کاوش بالا برود و هم اینکه نسبت به اهداف حساسیت بالایی را نشان دهد و به راحتی بتواند طلا و نقره و اشیاء گرانبها را تشخیص دهد.

واژه DVT مخفف Dual Voltage Technology است به معنی فناوری و تکنولوژی ولتاژ دوگانه می باشد.

این سیستم تعادل زمین را تضمین می کند و در همه عمق ها دارای حساسیت بالایی می باشد

پالس ها و سینگال های دوگانه در این دستگاه این زمینه را فراهم می کند که حساسیت اشیاء و فناوری MPS را تکمیل تر کند و باعث می شود علاوه بر حساسیت اشیاء بسیار ریز و کوچک را کاوش کند

همچین واژه SETA مخفف Smart Electronic Timing Alignment است به معنی تنظیم زمان بندی الکترونیکی هوشمند می باشد.

وجود هشت گزینه زمان بندی فناوری SETA باعث می شود باعث می شود که در ثانیه پالس های بیشتری را در زمین بفرستد و حساسیت را بالا می برد که نسبت به GPX 4500 خیلی بهتراست.

عمق جی پی ایکس 5000 :

سوالی که اکثر اپراتورها از فرشنده های  می پرسند در مورد عمق زنی این این فلزیاب بوده که جی پی ایکس 5000 نهایت عمقی که بتونه بزنه رو باید بین عمق 1.8 تا 3  توی بهترین حالت میباشد .که این متراژ بستگی که منطقه کاووش متغییراست.

مشخصات دیگر این دستگاه gpx5000 می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

طراحی بسیار مناسب و مهندسی دستگاه و وزن 2.4 گیلوگرم بسیار سبک آن به نسبت حجم دستگاه

قابلیت تغییر زبان دستگاه

ساخت شرکت ماینلب استرالیا

بالانس و تعادل عالی و خودکار بالانس اتوماتیک زمین توسط دستگاه در هنگام کاوش و جستجوی طلا و اشیاء گرانبها

مجهز به باتری سبک و همراه با شارژر مربوطه

مجهز به سیستم صوتی هشدار کاهش شارژ باطری

مجهز به حذف نویز و سینگال های مزاحم ، دستگاه در حذف فلزات بی ارزش و آشغال به صورت خودکار عمل می کند

مجهز به سیستم حذف آهن آلات سطحی در محدوده کاوش جهت افزایش دقت نتایج حاصله

دارای لامپ روشن نمودن پس زمینه صفحه نمایش LCD برای کار در شب

اتصال USB

خروجی صوتی  شامل جک هدفون / بلندگو 6.35 میلی متر (1/4 “)

تغییرات و انواع فرکانس کاری 3 -7.5 – 18.75

تفکیک جی چی ایکس 5000

این دستگاه تفکیک و کاوش را برای کاربر راحت می کند و می تواند حالت های تفکیک را انتخاب کند دارای سه عملکرد متفاوت که به انتخاب فرد می تواند تنظیم کند تا به هدف خود برسد .

Fine Gold : برای جستجوی طلا در تمامی ابعاد های ریز و درشت در تمامی خاک ها و محیط ها

Salt /Gold : برای جستجو و یافت طلا در زمین های نمکی، شوره زار ها و مناطق ساحلی و مرطوب

Coin/Relic : برای یافت سکه و اشیاء عتیقه و گرانبها و تاریخی با بیشترین عمق

دارای شش حالت کاربری متفاوت :

General Search

Deep Search

Hi Mineral

Patch

Hi Trash

Pinpoint

حالت های بالا را اگر به صورت مرتب تعریف و معنی کنیم شامل :

جستجو برای انواع فلزها

برای کاوش هدف های عمیق

جستجو در زمین های حاوی مواد معدنی

کاوش و جستجو برای زمین های ناشناخته

جستجو در انواع زمین های با فلزات سطحی و دارای آشغال و زباله

همچنین برای مکان دقیق اهداف

فلزیاب gpz7000 :

شرکت ماینلب استرالیا نقطه زن جی پی زد 7000 را تولیدکرد تا در بین تمامی رقیب ها در بالاترین رتبه قرار بگیرد چون با توجه به تجریات گذشته اکثر افرادی که از این دستگاه استفاه کردند راضی بودند

طلایاب جی پی زد 7000 تمامی طلا و سکه های گرانبهای ریز و درشت را درون زمین به راحتی شکار می کند و نسبت به دستگاه های جی پی ایکس 5000 عمق بیشتری را دارد و حساسیت بالایی را نسبت به شکار طلا دارد این دستگاه طلاهای زیر نیم گرم را هم به راحتی یافت می کند و اپراتور می تواند در زمین از وجود گنج با خبر شود.

ضد آب بودن لوپ های جی پی زد 7000 باعث می شود که به راحتی بتوانید در حد یک متر زیر آب به کاوش بپردازید و در صورت وجود پنج شما را با خبر سازد پس کاوشگران در مناطق مرطوب و ساحلی و رودخانه به راحتی می توانید به کاوش طلا بپردازید .

تعادل و بالانس بسیار عالی در هنگام کاوش

خیلی از طلاها و سکه ها و همچنین اشیاء گرانبها در محیط هایی با زمین های صخره ای و یا نامتعادل دفن می شود که تعادل و بالانس دستگاه طلایاب و فلزیاب کمک بسیار زیادی به کاربر می کند که خوشبختانه نقطه زن و یا طلایاب جی پی زد 7000 در سخت ترین زمین ها  به راحتی توازن می کند و بهترین کارکرد را از خود نشان می دهد.

وجود لوپ پیشرفته Super-D

این لوپ پیشرفته از یک سیم پیچ انتقال مرکزی و دو سیم پیچ دریافت خارجی تشکیل می شود این فناوری به کار شده باعث می شود سیگنال ها و مغناطیس های ناشی از خاک را کمتر کند و صدای زمین تا حدی برای کاوشگران کمتر می شود.

ضد آب بودن لوپ های جی پی زد 7000

ضد اب بودن لوپ های فلزیاب جی پی زد 7000 این امکان را فراهم می کند که بتوانید در مناطق ساحلی کاوش کنید.

کاوشگران در تمامی مناطق ساحلی و دریایی و همچنین رودخانه و آبراهه ها می توانند به دنبال گنج باشند

مشخصات دستگاه جی پی زد 7000

این دستگاه بر اساس تکنولوژی ZVT ساخته شده است  که انتقال ولتاژ در آن صفر است و به نسبت دستگاه های دیگر در عمق های زیاد و همچنین قطعه های بسیار ریز طلا عملکرد بسیار خوبی را دارد وجود فناوری ZVT در هر دستگاهی باعث افزایش نقطه زنی عمق می شود.

ZVT ( انتقال ولتاژ صفر ) میدان‌های مغناطیسی فوق‌العاده ثابت با قدرت بالا با قطبیت مخالف ایجاد می‌کند و حساسیت طلا را افزایش می‌دهد. این فناوری نوآورانه قطعات طلا را در اعماق شدید تشخیص می دهد .

عمق کاوش جی پی زد 7000 ( Gpz7000)

عمق کاوش و نفوذ دستگاه جی پی زد-GPZ 7000 به لطف فناوری  ZVT بیشتر از40 درصد نسبت به محصول جی پی ایکس 5000 عملکرد بهتری را از خود نشان می دهد.

طلایابGPZ 7000  بالانس و پایداری بالایی دارد و در هر شرایطی در روی زمین بهترین کارکارد را از خود نشان می دهد نسبت به طلا خیلی حساس بوده و این ویژگی باعث شده طلا های که تا عمق3.5  وجود دارد را بدون هیچ محدودیتی (حتی طلا های ریز ) را شناسایی می کند.

قدرت عمق زنی فلزیاب جی پی زد 7000 به خیلی از عوامل بستگی دارد که یکی از اون ها به جنس خاک و همچنین حجم طلای داخل زمین است.

هر چقدروزن و حجم فلزهای پنهان شده درون زمین بیشتر باشد جی پی زد 7000 می توانند بهتر جسم پنهان شده را پیدا کند.

تنظیمات دستگاه جی پی زد 7000

طلایاب GPZ 7000 دارای منوی بسیار ساده است و افرادی که برای اولین بار با این دستگاه قصد دارند گنچ پیدا کنند احتیاجی به آموزش ندارد و قابل فهم است و به راحتی می توانند آن را تنظیم کنند .

GPZ 7000 از ماژولWM12  وایرلس برخوردار است و دیگر نیازی نیست از هدفون های سیم دار استفاد کرد و به وسیله گوشی هدفون وایرلس و بدون سیم به کاوش طلا بپردازید.سیستم جهت یابی این دستگاه به شما کمک می کنند که تا نقشه کامل مسیر جستجوی خود را ثبت نمایید و محل های را که باقیمانده را دوباره جستجو و ادامه دهید و یا با استفاده از نقشه های گوگل آنها را تطبیق دهید .

فلزیاب ونکویش یکی از بهترین دستگاه هایی است که برای آشکار سازی اشیاء درون زمین با عمق های متفاوت استفاده می شود این دستگاه مانند سایر دستگاه های دیگر شرکت ماینلب دارای محبوبیت فراوانی در بین جهان و از جمله ایران می باشد.

ویژگی فلزیاب اورجینال :

انواع فلزیاب ونکویش که تا به امروز تولید شدند شامل دستگاه های زیر است :

فلزیاب ونکویش 540 پرو

فلزیاب ونکویش 540

فلزیاب ونکویش 440

فلزیاب ونکویش 340

قبل از اینکه وارد ویژگی ها و سایر موارد فلزیاب ونکویش شویم این چهار فلزیاب که شبیه هم هستند و فقط فرق های بسیار کوچکی را دارند .

فلزیاب پرو پک 540 بر اساس اساندارد های فلزیاب ونکویش 540 ساخته شده است و موارد زیر را نیز دارد.

هدفون بی سیم بلوتوث

یک سیم پیچ دو بعدی V8 8 اینچی در 5 اینچی

یک صفحه اسکید پلیت V8

هدفون های سیمی 3.5 میلی متری

قدرت تفکیک فلزات در فلزیاب ونکویش

قدرت تفکیک فلزات در دستگاه ونکویش  بسیار حرفه ای بهینه سازی شده است و با حساسیت بسیار بالایی به تفکیک فلزات را انجامی می دهد که البته حالت کاربری قدرت تفکیک فلزات در انواع مدل ها به شرح زیر است.

فلزیاب ونکویش 540 پرو

در این مدل کاربر می تواند 4 حالت  جستجو سکه ، عتیقه ، جواهرات و یا سفارشی را انتخاب کند و همچنین 25 حالت قدرت تفکیک در این دستگاه تعریف شده است.

فلزیاب ونکویش 540

عملکرد و کارآیی ونکویش 540 هم دقیقا مانند پرو پک 540 است و می تواند با حالت 4 کاربری و همچنین 25 مورد قدرت تفکیک فلز را انجام دهد.

فلزیاب ونکویش 440

همچنین این دستگاه ها به راحتی می تواند با 4 کاربری جستجو سکه ، عتیقه ، جواهرات و یا سفارشی را انتخاب کند همچنین 12 حالت قدرت تفکیک بر روی تمامی فلزات را می تواند تشخیص دهد.

فلزیاب ونکویش 340

دستگاه ونکویش 340 به نسبت سایر مدل های دیگر 3 حالت کاربری نظیر سکه ، جواهرات ، تمام فلزات را دارد همچین 4 حالت قدرت تشخیص روی فلزات را دارد که می تواند تفکیک کند.

حالت های کاربری فلزیاب فلزیاب ونکویش 540 پرو

حالت سکه

همانطور که از اسم آن مشخص است این حالت کاربری برای پیدا کردن سکه های ساخته شده از فلزات مختلف (طلا – نقره – برنز) مناسب است به طوری که دارای تنظیمات برای شناسایی سکه های ریز و درشت در عمق های کم است.

حالت Relic

این حالت کاربری برای پیدا کردن قطعه های از عتیقه ها ساخته شده از فلز، به عنوان مثال، سلاح های قدیمی (شمشیر، خنجر، سپر) و ظروف فلزی مورد استفاده در گذشته برای پخت و پز و مجسمه های برنزی طراحی شده است.

حالت جواهرات

حالت یافتن مناسب برای جستجوی زیورآلات طلا مانند انگشتر – دستبند – یقه – تاج …

حالت تمام فلزی

این حالت پیش‌فرض یافتن عمومی است که در آن تمام فلزات گرانبها و غیر گرانبها را بی‌مشخص جستجو می‌کند.

در تمامی ورژن های  فلزیاب ونکویش از فناوری و تکنولوژی جدید Multi-IQ Minelab استفاده کردند که این فناوری کارآیی و عملکرد دستگاه را بیشتر می کند.

Multi-IQ در فلزیاب ونکویش باعث می شود که چندین ردیاب را هر کدام دارای یک ویژگی هستند با هم ترکیب شود تا قدرت ردیابی و تفکیک فلزات بالا برود و دستگاه به راحتی بتواند در انواع عمق ها در زمین های مختلف به راحتی طلا ونقره و فلز و سکه و عتیقه را کاوش کند و هیچ اشیاء با ارزشی از درون زمین از دست نرود.

این ویژگی فلزیاب ونکویش که در تمامی خاک ها شنی ، صخره ای ، ساحلی و … و همچنین شناسایی انواع فلزات درون زمین به راحتی باعث محبوبیت این دستگاه می شود ضد آب بودن تمامی مدل ها کار را برای کاوشگران راحت می کند و در زمین ها مرطوب عملکرد بالایی دارند .

ویژگی فلزیاب اورجینال :

ویژگی های دیگر فلزیاب ونکویش شامل موارد زیر است :

سال تولید 2017

دارای LCD رنگی

قدرت حذف آهن

وزن بسیار سبک

بالانس اتوماتیک

هدفون بلوتوثی

حذف نویز و خطاها و موارد مزاحم

قابلیت تنظیم طول دستگاه از 76 تا 145

ضد آب بودن کویل ها

کارکرد VLF

تکنولوژی Multi-IQ

کاوش در تمامی زمین های و همچنین غالب بر نمک در مناطق ساحلی

دقت و حساسیت بسیار بالا

فلزیاب اکوناکس :

فلزیاب اکوناکس یکی از جدیدترین محصولات شرکت استرالیا  در سال 2022 بوده است که این سیستم که مانند سایر سیستم های دیگر از فناوری های پیشرفته استفاده شده است که مطمئنا کاوشگران از این دستگاه رضایت کامل را خواهند داشت

انواع فلزیاب اکوناکس که تا به امروز تولید شدند شامل دستگاه های زیر است:

فلزیاب اکوناکس 900

فلزیاب اکوناکس 800

فلزیاب اکوناکس 700

فلزیاب اکوناکس 600

مقایسه اکوناکس 900 با اکوناکس 800

اکوناکس 900 نسخه آبدیت شده 800 هس و تا حدی این دستگاه ارتقاء یافت است و تا حدی ایراد های اکوناکس 800 در نسخه جدید بر طرف شده است.

اکوناکس 900

ظاهر و شکل دو دستگاه شبیه هم هستند و هیچ فرقی با هم ندارند

دستگاه نسخه جدید 900 وزن کمتری دارد

کویل های کامل مشترک است و سایزها تغییری نکرده است

هدفون و شارژر کاملا مشترک است

تفکیک نسخه جدید ارتقاء پیدا کرده است همچنین تفکیک صوتی آن ارتقاء پیدا کرده است

ویژگی اکوناکس 800 و 900 :

فلزیاب اکوناکس 800 و 900 جزوه پر فروش ترین دستگاه های ماینلب است که به تازگی در این شرکت تولید شده است این دستگاه که در نقش طلایاب و ردیاب عمل می کند با استفاده از تکنولوژی Multi-IQ Minelab کنترل می شود.

فناوری Multi-IQ در فلزیاب اکوناکس باعث می شود که قدرت شناسایی و شکار دستگاه چندین برابر شود و ردیاب و طلایاب های زیادی را با هم ترکیب می کند و این فناوری باعث می شود هیچگونه محدودیتی را برای کاوشگران به وجود نمی آورد و در تمامی زمین ها و محیط ها هر اشیاء با ارزشی مانند طلا، جواهرات ، نقره را به راحتی کشف می کند و شما می توانید از فناوری Multi-IQ که درون فلزیاب اکوناکس 800 و 900 است لذت ببرید.

طلایاب اکوناکس 900 و 800 تمامی اشیاء زمین را در بدترین حالت شناسایی می کند و هنگام شناسایی اهداف را با وضوح بیشتر 119 برای کاوشگران آشکار می کند

دستگاه گنج یاب اکوناکس در زیر آب تا 5 متر ضد آبIP68  است و کاوشگران در تمامی زمین ها مانند پارک ، صخره ای ساحلی و مرطوب به راحتی می توانند دنبال گنج باشند و زیر آب مانند کسی که در زمین خشک حرکت می کند به راحتی به کاوش بپردازید.

سبک و جمع و جور بود هر دستگاه از ویژگی های مهمی است که عملکرد و بازدهی کاوش را بالا می برد که خوشبختانه دستگاه اکوناکس 900 و 800 وزن 1.2 گیلوگرم را دارد و به راحتی و دارای 3 تکه تاشو تا 61 سانتیمتر کوتاه می شود و کاوشگران می توانند داخل کوله پشتی خود بندازند و به تمامی مکان ها بروند.

دارای حالت های کاربری زیر است و به راحتی می توانید تنظیم کنید:

Park

Field

Beach

Gold

وجود فناوری پیشرفته در این دستگاه باعث می شود که سیستم در هنگام کاوش هر چیزی که داخل زمین است به راحتی تشخیص می دهد و زمانی که هدفی در زمین وجود داشته باشد به صورت دقیق شناسایی می کند و حتی در زمین هایی که آشغال و زباله های زیادی وجود دارد بهترین عملکرد را دارد و به راحتی می تواند اشیاء داخل زمین را تفکیک کند .

چند فرکانس بودن دستگاه اکوناکس باعث می شود که سیگنال های زیادی را وارد زمین کند و به راحتی و به سرعت قدرت تفکیک فلزات را می تواند انجام دهد.

جدا کردن آهن های بی ارزش از طلا از ویژگی های این سیستم است .

فلزیاب سی تی ایکس :

فلزیاب سی تی ایکس ctx 3030 ماینلب دستگاهی برای جستجوی گنج ها و فلزات ارزشمند با کارایی بالا که گنجینه های تاریخی بیشتری را با دقیق ترین سیستم جستجو با این فلزیاب می تواید کشف کنید.

ویژگیهای فلزیاب سی تی ایکس ctx 3030

نصب قطعات در ctx 3030

مجهز به جدیدترین تکنولوژی FBS 2 ، SMARTFIND 2 ، GPSI ، و فناوری WI-STREAM

FBS 2: استفاده از انتقال فرکانس چندگانه و داده های سیم پیچ به فلزیاب برای یافتن اهداف بیشتر در شرایط متغیر زمین.

Smartfind 2: پردازش سیگنال دیجیتال و تفکیک دقیق FeCo ،برای بهترین نتایج شناسایی اهداف

GPSi: برای ضبط دقیق مکانهای جغرافیایی که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

Wi-Stream: صدای بی سیم بسیار سریع و بدون از دست رفتن کیفیت صدا

منوی سریع

فلزیاب سی تی ایکس CTX 3030 ماینلب به شما امکان دسترسی آسان به تنظیمات “در حال حرکت” را می دهد. عملکردهای هوشمند (حساسیت ، لغو سر و صدا ، صدا ، بالانس زمین) و حالت پروفایل تنظیمی کاربر اجازه می دهد در هنگام شناسایی، با سرعت عمل بیشتری به جستجو و کاوش مشغول شوید.

FBS 2

فناوری FBS 2 تلفیقی از سیستم FBS با فرکانس چندگانه نسل جدید فلزیابهای Minelab  به کمک ارسال پالسهای موجی و مستطیل شکل (1.5 کیلوهرتز -100 کیلوهرتز) سیستم ارتباط بین کویل و فلزیاب را به طور دیجیتال تجزیه و تحلیل و ترکیب می کند. کویل و سیم پیچ های دستگاه به طوره الکترونیک و دیجیتال به طوره دقیق کالیبره شده و به فلزیاب اجازه می دهد با تجزیه و تحلیل سیگنال های متفاوت در کشف اهداف به طور موثری بهتر عمل نماید.

SMARTFIND 2

تکنولوژی Smartfind 2 با تفکیک فلزات از هم در فلزیابهای نسل جدید FeCo Minelab عملکرد تجزیه و تحلیل و نمایش خصوصیات آهنی (آهن) و رسانا (Co) و نمایش آن در مونیتور دستگاه را بهبود میدهد

میکروکنترلرهای بسیار سریع پردازش سیگنال دیجیتال را انجام می دهند تا تفکیک فلزات هدف را بطور قابل توجهی بهبود بخشند.

GPSI

GPSi از عملکرد بالا و انعطاف پذیری سیستم موقعیت یابی GPS u-blox برای یکپارچه سازی داده های مکان و زمان با تنظیمات فلزیاب و اطلاعات هدف استفاده می کند و داده های مکانی برای جستجو در نقطه یابی  WayPoint  ، FindPoint و GeoHunt  را ذخیره می کند که با استاندارد XChange 2 سازگار هستند .

WI-STREAM

Wi-Stream از انتقال صوتی بیسیم دیجیتال و کم مصرف برای دستیابی به کمترین تاخیر در زمان اتصال و تشخیص صدا (10 میلی ثانیه ) بین فلزیاب فعال Wi-Stream و ماژول بی سیم WM استفاده می کند. این فن آوری بی سیم با قابلیت چند کانال ، ارتباط قابل اعتماد با حداکثر کیفیت صدا را فراهم می کند .

مشخصات ویژه CTX 3030 TECH

کاربرد: سکه ، عتیقه ، جواهرات و ساحل (10 برابر ضد آب )

فن آوری: FBS 2  ، Smartfind 2  ، GPSi  ، Wi-Stream

فرکانس / انتقال : فرکانس های چندگانه : 1.5 – 100kHz

کویل ( استاندارد ) : کویل هوشمند 11 اینچی ضد آب دو جداره

خروجی صوتی : بلندگو داخلی ، سوکت ضد آب استاندارد ، ( هدفون و لوازم جانبی Minelab )

هدفون : KOSS UR30 100 اهم ( ضد آب )

نمایش : LCD رنگی کامل با نور پس زمینه و روشنایی قابل تنظیم ( 1 – 10 )

نور پس زمینه : دارد

اتصال USB: XChange 2 ( از طریق USB ) سازگار با ویندوزXP  ، Vista و 7

حافظه : تنظیمات هنگام شناسایی به طور خودکار ذخیره می شوند و تا زمان تغییر یا تنظیم مجدد باقی می مانند

نشانگر عمق : نشانگر عمق در حالت تشخیص طبیعی و حالت سنجش دقیق

حالت های تشخیص : 10 کاملاً قابل تنظیم ، از جمله 5 پیش تعیین شده ( سکه ، ساحل ، عتیقه ، نقره و مرتع )

تفکیک : Smartfind 2TM 2 و طبقه بندی : آهنی 35 ، رسانایی 50 – 20 الگوهای حذف نویز کاملاً قابل تنظیم ( دو تنظیم در هر حالت جستجو )

سایرتنظیمات :

صدای صوتی : پروفایل شناسه قابل تنظیم – 1 ، 2 آهن ( آهن ) ، 2 رسانا Co  ، 4 Fe ، 4 Co  ، 35 Fe ، 50 Co یا ترکیبی

نوع صوت : حالت عادی ، طولانی ، صاف و نگه داشتن زمین

بالانس زمین : برگشت به تنظیمات خودکار و بالانس زمینی خودکار

تنظیم حساسیت : خودکار و دستی ( 1–30 )

تنظیم / لغو نویز و سر و صدا: دستی و خودکار ( 11 کانال )

سطح  تنظیم : تنظیم سطح (1–50 ) ، تنظیم پیچ (1–30 )

تنظیم حجم هدف : Limit & Gain 1 تا 30

باتری : بسته لیتیوم یون با شارژر سریع . آداپتور اتومبیل 12 ولت فقط با پک استاندارد عرضه می شود .

هشدار مصرف باتری : دارد

طول : حداقل 37 اینچ ( 940 میلی متر ) – حداکثر 55.3 اینچ ( 1405 میلی متر )

وزن : 5.20 پوند ( 2.36 کیلوگرم ) شامل بسته باتری لیتیوم یون

ضمانتنامه : جعبه کنترل و کویل 3 سال

فلزیاب گوفایند :

فلزیاب پیشرفته گو فایند یکی از بهترین محصولات شرکت ماینلب | Minelab استرالیا است که با عملکرد عالی و دقیق خود بر سایر رقبا برتری یافته است. عملکرد بسیار عالی و دقیق دستگاه طلا یاب گوفایند بر محبوبیت آن در بازار فلز یاب های حرفه ای در تمام جهان افزوده است. فلزیاب GO FIND توانایی تفکیک کامل و بی نقص فلزات را هنگام کاوش و حفاری دارد .

سکه یاب حرفه ای GO-FIND یکی از بهترین و دقیق ترین دستگاه های سکه یاب موجود در بازار ایران و جهان است که کارخانه مینلب در استرالیا این محصول را با عنوان گو فایند تولید می کند .

فلزیاب گوفایند دارای 3 مدل فلزیاب گوفایند11 و فلزیاب گوفایند44 و فلزیاب گوفایند66 است که دارای لوپ های مختلف و توتنایی کاوش در عمق های مختلف است .

عمق کاوش فلزیاب گوفایند | GOFIND

فلزیاب گوفایند با عنوان یکی از بهترین فلزیاب های دارای عمق متوسط به بازار معرفی و عرضه شد. عمق کاوش دقیقی برای این فلزیاب توسط کارخانه سازنده تعریف نشده است. در دفترچه راهنمای این دستگاه که شرکت سازنده به همراه محصول اصلی ارائه می کند نیز عمق مشخصی برای گو فایند ذکر نشده است. شرایط جغرافیایی و تکنیک و تجربه اپراتور تأثیر بسزایی در کارکرد این دستگاه دارد.

فلزیاب گو فایند 66 و44 و22 و11 یکی دیگر از مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های شرکت ماینلب در کشوراسترالیا می باشد که به صورت سه مدل زیر در بازار ارائه می شود

فلزیاب GO FIND در 3 مدل مختلف دیگر نیز  به بازار عرضه شده است که عبارت اند از: فلزیاب گو فایند 20، فلزیاب گو فایند 40 و فلزیاب گو فایند 60. هر یک از این مدل ها، ویژگی ها و مزیت های مختص به خود را دارد. شما اپراتور های گرامی می توانید با توجه به نیاز خود، مدل متناسب خود را انتخاب کنید و با استفاده از این دستگاه در هر شرایطی بهترین و باارزش ترین اهداف گرانبها را بیابید. در میان این سه مدل فلزیاب، مدل GO FIND 60 بهترین کارکرد و عملکرد را دارد و به خاطر داشتن ویژگی های متعدد قادر است در هر شرایطی نیاز های مختلف اپراتور را برطرف کند.

طلایاب گو فایند قادر است اهداف مختلفی را از قبیل فلزات با ارزش مانند طلا و نقره، دفینه ها و گنجینه ها را ردیابی کند. گوفایند می تواند اهداف ذکر شده را با بیشترین دقت در عمق متوسط ردیابی کند . با استفاده از این دستگاه دیگر هیچ هدفی تا عمق متوسط از دسترس اپراتور خارج نیست .

فلزیاب ای ترک :

تکنولوژی به کار رفته در ای ترک :

تشخیص دهنده های پیشرفته ماینلب که دارای تکنولوژی فوق العاده هستند, معیارهای صنعتی جدیدی را تعیین کرده اند . فلزیاب ایترک یکی از پیشرفته ترین دستگاههای فلزیاب است که دارای تکنولوژی طیف های کامل (FBS) و مزیت یافتن راحت وسریع هدف ها میباشد

طراحی راحت و کنترل پنل جدید، منوهای حسی، مانیتور LCD روشن و واضح، کویل قوی و کم وزن و گزینه های انتخاب هدف جامع ایترک آنرا از دیگر تشخیص دهنده ها متمایز می سازد .

Minelab گامی ابتکاری در ترکیب نمودن رابط (USB) و تبادل کننده ایترک (E-trac) برداشته است. این شما را قادر به متصل نمودن تشخیص دهنده فلزات به کامپیوتر منزل می سازد تا تنظیمات و موارد مربوط به حالات مختلف ایترک خود را دانلود یا آپلود نمایید. تعدادی از الگوها و طرح های نمونه وجود دارد که میتوانید در صفحه موقعیت ها آن را قرار دهید. شما میتوانید یک منبعی را درست کنید و درآن موفقیت های خود با E-TRAC را ثبت نمایید و تنظیمات مطلوب و مناسب را برای منطقه مورد نظر ذخیره و انتخاب نمایید و به این طریق دیگر نگران از دست دادن تنظیمات موفقیت آمیز خود نباشید. این ویژگی برجسته طراحی شده است تا شما را قادر به راه اندازی سریع دستگاه با لمس کردن یک دکمه برای محیط های تشخیص خاص و اهداف و اشیا مورد نظر میسازد و سبب میشود که زمان کمتری را صرف تنظیم کردن دستگاه و قرار گیری طولانی تر در محیط خارج و تنظیم آن برای تشخیص آنچه مایل به یافتن آن میباشید، نمایید.

دستگاه فلزیاب ایترک موقعیت اشیاء فلزی با ارزش را در محیط ها و زمینهای دارای شرایط معدنی متفاوت مانند خاک های نمکی، آب دریا، شن ها و ماسه های ساحل دریا و زمین های بسیار مغناطیسی مشخص مینماید. با داشتن دستگاه ایترک شما میتوانید کاوش موفقی انجام دهید.

مشخصات فنی فلزیاب ایترک :

کشور سازنده : استرالیا

عمق زنی : 2 متر

کاربرد : سکه  ، جواهرات و ساحل

فن آوری : FBS  ، Smartfind

فرکانس / انتقال :  فرکانس های چندگانه : ۱٫۵ – ۱۰۰kHz

کویل ( استاندارد ) : سبک وزن ۱۱ اینچ ، ضد آب

خروجی صوتی : بلندگوی داخلی و جک هدفون ۶٫۳۵ میلی متر ( ۱/۴ )

هدفون ارائه شده است :  هدفون Koss 100 اهم.

نمایش بصری :  LCD بسیار بزرگ  با تنظیم کنتراست.

نور پس زمینه : آره

شناسه محصول : ۷۵۴

اتصال USB : اتصال USB برای ارتباط با رایانه شخصی

حافظه : تنظیمات هنگام شناسایی به طور خودکار ذخیره می شوند و تا زمان تغییر یا تنظیم مجدد باقی می مانند .

نشانه عمق : سنجش دقیق در حالت تشخیص طبیعی و حالت Pinpoint فعال است .

تشخیص حالت ها : ۴ حالت کاربر از قبل برنامه ریزی شده ( سکه ، سطل آشغال ، ساحل و یادگار ) و ۴ حالت قابل تنظیم کاربر .

تبعیض :Smartfind TM ۲ ابعاد تبعیض : آهنی ۳۵ ، رسانایی ۵۰٫ ۱۰ الگوی تبعیض ( سکه ، تمام فلز ، سکه های Fe ، جواهرات ، فویل ، Pull Tab ، آهن ، Crowncap ، پیچ و ناخن ) و ۱۰ اسلات کاربر .

زمان بندی : ندارد

صدای صوتی : ۱،۲،۴ & چند تنی : قابل تنظیم برای هدایت یا پاسخ آهنی و ۳۰ مرحله قابل تنظیم متغیر است .

نوع صوتی : حالت عادی ، طولانی ، صاف و نگه داشتن زمین .

تعادل زمین : بالانس خودکار زمین ، فیلتر پیشرفته دیجیتال ، تنظیمات زمین خنثی و دشوار .

نوع تعادل زمین : ندارد

تراکم زباله : ( ۲ ) کم و زیاد .

اشاره : عدم حرکت با صدای متقابل صوتی و تصویری تعدیل شده بر روی LCD  ، ۲ حالت : معمولی و اندازه .

تنظیم حساسیت : کاملا اتوماتیک با جبران تنظیم ، تنظیم دستی ۱ تا ۳۰

تنظیم / لغو صدا : دستی و خودکار ( ۱۱ کانال )

آستانه : سطح تنظیم دقیق تر از ۰ تا ۵۰

باتری:  باتری های قلیایی ۱۶۰۰mAh NiMH یا قلیایی .

هشدار کم مصرف باتری :  نشانه های صوتی و تصویری .

طول : ۱۰۶۰mm -1380mm (41.7 “- 54.3”) .

وزن : ۱٫۶ کیلوگرم ( ۳٫۵ پوند ) ( باتری سابق ) .

فلزیاب اکسترا :

فلزیاب اکسترا ۷۰۵ سکه‌یاب قدرتمند ماینلب یکی از بهترین سکه‌زن‌ها یا به اصطلاح سطحی‌زن‌های موجود در بازار است . این دستگاه یکی محصولات عالی و بسیار قوی در بین مدل‌های ۷۰۵ MINELAB X-TERRA برای کاوش طلا و فلزهای گران‌بها به حساب می‌آید .

فلزیاب X-TERRA PRO اکسترا پرو  ماینلب یکی دیگر از جدیدترین محصولات این شرکت در سال 2023 است .

این طلایاب از فناوری های جدید و پیشرفته استفاده شده است که کار را برای کاوشگران راحت می کند .

فلزیاب قدرتمند اکسترا پرو ماینلب استرالیا از گنج یاب های قدرتمند این شرکت است که از جدیدترین محصولات ماینلب است که به تازگی تولید شده است .

این سیستم دارای حالت کاربری ساده برای تمامی مبتدیان است و با استفاده از تنظیمات ساده ای که دارد می توانید حالت های آن را تنظیم کرد .

شرکت ماینلب استرالیا با استفاده کردن تکنولوژی VFL EX در این دستگاه، محصول جدیدی از فلزیاب تک فرکانسی X-TERRA 705 را در بازار ارائه کرده است. سیستم این دستگاه توسط پردازشگر سیگنال دیجیتال با مدارهای آنالوگ راه اندازی می‌شود. این ویژگی حساسیت بر‌تر، ثبات و ایمنی زیادی به سیگنال های الکترومغناطیس هدایت شده می‌دهد. هنگام کار با این فلزیاب می‌توانید ردیابی آن را به دو حالت سکه و یا عتیقه تنظیم کرد و به دنبال هدف مورد نظر باشید.

فناوری به کار شده در فلزیاب اکسترا X-TERRA PRO ماینلب توسط موتور قدرت مند PRO-SWITCH™ هدایت و کنترل می شود و باعث شده که تمامی اشیاء با ارزش درون زمین از جمله انواع طلا و جواهرات و سکه و رگه های طبیعی طلا و آثار باستانی و سایر اشیاء را به راحتی کاوش می کند.

ویژگی های خوب هر فلزیاب وزن بسیار کم این سیستم است که از 3 تکه شفت های سبک تشکیل شده ، که کاوشگران به راحتی می توانند با ویژگی تاشو بودن آن داخل کوله پشتی خود قرار دهند و به هر کجا که دوست دارند بروند و هنگامی که به تفریح هم می روند می توانند از فناوری این سیستم استفاده کنند.

حالت تاشو بودن فلزیاب اکسترا پرو ماینلب سبب می شود به راحتی جمع شود و افراد دیگر از وجود فلزیاب شما مشکوک نشوند.

با فناوری پیشرفته فلزیاب اکسترا پرو کاوشگران می توانند در تمامی عمق ها اشیاء قیمتی را پیدا کنند و در تمامی مکان ها و محیط ها بدون هیچ محدودیتی اشیاء درون زمین را یافت می کنند.

ضد آب بودن فلزیاب اکسترا پرو اورجینال استرالیا :

دستگاه اکسترا پرو ماینلب خاصیت فلزیاب های ضد آب را دارد و سیم پیچ و کویل آن را تا عمق 5 متر می تواند در آب غوطه ور شود و در زمین و مکان هایی که آب وجود دارد بدون هیچ استرسی می توانید به یافت طلا و سکه و اشیاء باارزش بپردازید و کاوشگران بدون هیچ محدودیتی می توانند به کاوش و شکار بپردازند .

سازگاری کویل و لوپ های فلزیاب اکسترا پرو X-TERRA PRO :

تنوع لوپ ( سیم پیچ و یا کویل ) در فلزیاب اکسترا این شرایط را برای کاوشگران فراهم می کند که با انواع کویل و لوپ بتوانند کار کنند.

همچنین از ویژگی های برتر این دستگاه می توانیم به سازگار بودن کویل اکسترا پرو با مدل های اکوناکس 800 و 900 را نام برد .

افرادی که مدل های EQUINOX را دارند می توانند کویل های آن را برای فلزیاب اکسترا پرو هم استفاده کنند .

سازگاری لوپ های فلزیاب اکسترا پرو شامل موارد زیر است :

V12X™ 12″x9″ Elliptical Double-D

V8X™ 8″x5″ Elliptical Double-D

V10X™ 10″x7″ بیضی دوبل

صدا و بازتاب های اکسترا پرو ماینلب

کویل های موجود در هر فلزیاب باعث می شود که جویندگان در عمق های مختلف بتوانند طلا و اشیاء های مختلفی را پیدا کنند .

طلایاب اکسترا پرو ماینلب دارای صدای چند گانه است و هنگامی که کاوشگران اشیاء با ارزشی را داخل زمین کاوش کنند در بدترین حالت در زمین های آشغال هم توانایی شناسایی طلا و جواهرات را دارد .

فلزیاب لورنز  z1 :

دستگاه فلزیاب لورنز z1  دارای سیستم پالسی هستش که سیستم های پالسی بطور خاص برای جستجو در عمق زیاد مناسب هستن این فلزیاب طوری ساخته شده که در عملکرد این دستگاه در مناطق معدنی  و زمین های شوره زار و سنگی تاثیر نداشته باشه .

این دستگاه محصول شرکت لورنز آلمان میباشد و انواع تست های کنترل کیفی به صورت سخت  محصول را با موفقیت پشت سر گذاشته و دارای تاییدیه معتبر CE می باشد.دارای جدیدترین پیشرفتها در زمینۀ فلزیابهای GBS پالسی یا ضربه ای می باشد. این احتمالاً یکی از حساسترین و بهترین فلزیابها در نوع خود می باشد .

لوپ های لورنز زد وان :

این فلزیاب چندین لوپ بزرگ و کوچک برای اهداف مختلف در اعماق متفاوت براش طراحی شده . لوپ های بزرگ بخاطر میدان مغناطیسی قوی که ایجاد می کنند ، اشیاء فلزی و دفینه را در عمق بیشتری شناسایی می کنند . لوپ های  کوچک پیدا کردن فلزات و دفینه های کوچک مانند سکه یا انگشتر و … مورد استفاده قرار می گیرند. که همچنین این دستگاه قابلیت تفکیک هم دارد .

فلزیاب لورنز z1 در یک نگاه :

حساسیت بالا به تمام انواع فلزات

پردازش پایا در هر انواع شرایط محیطی (خاک های معدنی غنی، محیط های آبی کم عمق ،محیط های سنگلاخی و کوهستانی، شن زار، محیط های ماسه ای…) با بکارگیری سیستم القای Pulse GBS

پردازش آسان و قابل اطمینان با حداقل عناصر کنترلی و صفحه نمایش بهینه شده LCD

توانایی تعیین موقعیت دقیق هدف با یکارگیری کویل بزرگ

پیمایس آسان و موثر محدوده های کاوش وسیع

بدنه سخت و نسبتا مقاوم دستگاه به گونه ای طراحی شده تا مدارهای الکترونیکی دستگاه از نفوذ آب و گرد و خاک محافظت شوند.

قابلیت به کارگیری کویل های مختلف متناسب با نیاز کاربر

سازگاری و هماهنگی خودکار دستگاه با کویل به کار گرفته شده (از لحاظ پذیرش داده)

اشیاء فلزی ریز ناخواسته را میتوان حین کاوش به دلخواه کاربر آشکارسازی و یا حذف نمود.

واکنش صوتی سریع دستگاه به اهداف فلزی کشف شده با تنظیمات صوتی مختلف

نوار واکنش صوتی لگاریتمی متناسب با شدت سیگنال هدف بر روی صفحه نمایش جهت کمک به تشخیص و تعیین موقعیت دقیق هدف

نشانگر وضعیت باتری بر روی صفحه نمایش همراه با اعلان صوتی

توانایی کالیبره شده جداسازی فلزات با خوانش بصری رسانایی الکتریکی فلزات / زمان تاخیر سیگنال

توانایی بهینه شده تفکیک فلزات آهنی و فلزات غیر آهنی

تنظیم دقیق آستانه سیگنال صوتی هدف

واکنش پایا و ایستا به هدف (واکنش صوتی و تصویری به هدف)

کویل های کاوش دستگاه ضد آب هستند.

باتری های قابل تعویض و قابل شارژ مجدد

دارای شارژر باتری با ولتاژ ورودی ۹۰ تا ۲۶۵ ولت / فرکانس ۵۰ تا ۶۰ هرتز

دارای عملگر فیلتر فرکانس های پایین الکترومغناطیسی که در روند کار دستگاه تداخل و ایجاد نویز میکنند.

مجهز به سیستم “ بالانس خودکار زمین“ به منظور تسهیل کاربری

دارای سیستم تنظیم حساسیت و زمان تاخیر دریافت سیگنال جهت تشخیص اهداف فلزی کوچک یا تعیین موقعیت آسان اهداف

حساسیت چشمگیر به طلا ، حساسیت بهینه شده به فلزاتی با رسانایی الکتریکی کم

دارای فیلتر حذف فرکانس های پایین جهت کاهش تداخل فرکانس های محیطی در مناطق شهری

درای برد دینامیکی بالا جهت دریافت بهینه سیگنال از زمین و تعیین موقعیت آسان اهداف

کارایی بهینه در آشکارسازی اهداف کوچک و کم حجم نظیر سکه ها و ذرات طلا

مجهز به سیستم القای بالانس شده منفرد یا دوگانه بسته به نوع کویل به کار برده شده

مجهز به سیستم MST که کاربر قادر به بکارگیری همزمان چند کویل می باشد بدون ایجاد هر گونه تداخل در روند کار کویل ها با همدیگر

توانایی به کارگیریData Logger جهت ایجاد تصاویر دو بعدی و یا سه بعدی از محدوده کاوش با بکارگیری نرم افزار و سخت افزار مربوطه جهت تحلیل بصری.

مجهز به سیستم تعیین موقعیت مکانی GPS و قطب نما

دارای صفحه نمایش دیجیتالی جهت نمایش پارامترهای اسکن زمین مانند نوار شدت سیگنال هدف ،نشانگر وضعیت باتری، نشانگر زمان تاخیر سیگنال هدف، نشانگر آهنی / غیر آهنی بودن فلز مکشوفه .

فلزیاب لورنز z2 :

دستگاه لورنز z2 یکی از بهترین دستگاه های فلزیاب است که توسط شرکت دیپ مکس آلمان تولید میشود .

دستگاه لورنز z2 دارای ویژگی‌هایی مانند عملکرد قوی، دقت بالا، حساسیت قابل تنظیم، نصب و استفاده آسان، و قابلیت تشخیص فلزات گرانبها مانند طلا و نقره است. این دستگاه قابلیت تشخیص فلزات در عمق‌های مختلف را دارد و می‌تواند در شرایط مختلفی مانند خاک خشک و مرطوب ، زمان خوبی را برای جستجوی فلزات فراهم کند .

قیمت دستگاه  لورنز z2 :

قیمت دستگاه فلزیاب Lorenz Z2 معمولاً در بازار به دلار آمریکا اعلام می‌شود و در حال حاضر قیمت آن حدود 10,000 دلار است که البته این قیمت با توجه به شرایط بازار و نرخ ارز میتواند متغیر باشد. همچنین، قیمت دستگاه Lorenz Z2 بسته به نوع و تعداد لوازم جانبی همراه با دستگاه ممکن است متفاوت باشد .

ویژگی های منحصر به فرد lorekz z2

دستگاه فلزیاب Lorenz Z2 دارای ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی است که می‌توان به برخی از آن‌ها اشاره کرد :

سیستم آنتن دوتایی : دستگاه Lorenz Z2 دارای دو آنتن هسته‌ای است که با فرکانس‌های مختلف ، سیگنال را به زمین ارسال می‌کنند و سپس سیگنال بازتابی از فلزات را دریافت می‌کنند . این سیستم آنتن دوتایی باعث بهبود دقت و دامنه تشخیص فلزات می‌شود .

قابلیت تشخیص مشخصات فلزات : دستگاه Lorenz Z2 قابلیت تشخیص نوع فلز و حتی شکل و اندازه آن را دارد. این ویژگی باعث می‌شود تا برای جستجوی فلزات خاص مانند سکه‌های باستانی ، نقره و طلا ، دقت بیشتری داشته باشیم .

حساسیت قابل تنظیم : دستگاه Lorenz Z2 قابلیت تنظیم حساسیت را داراست که به کاربر اجازه می‌دهد تا برای شرایط مختلف ، حساسیت دستگاه را بالا یا پایین ببرد . این ویژگی به کاربر در تشخیص فلزات در عمق‌های مختلف و در شرایط مختلف زمین کمک می‌کند .

صفحه نمایش بزرگ : دستگاه Lorenz Z2 دارای صفحه نمایش بزرگی است که نتایج جستجو را به صورت دقیق و روشن نمایش می‌دهد . این ویژگی به کاربر کمک می‌کند تا نتایج جستجو را به راحتی بخواند و تحلیل کند .

طراحی قابل حمل : دستگاه Lorenz Z2 طراحی قابل حمل و خودران است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا آن را به راحتی به محل جستجو ببرد و استفاده کند .

قابلیت ذخیره سازی اطلاعات : دستگاه Lorenz Z2 قابلیت ذخیره سازی اطلاعات جستجو شده را دارد که به کاربر اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز ، به آن‌ها مراجعه کرده و نتایج را بررسی کند .

اسکنر تصویری exp 4500 :

اسکنر تصویری exp 4500 یکی از بهترین محصولات شرکت او کی ام آلمان است که نقطه‌زنی فوق العاده‌ای دارد . این گنج یاب قدرتمند دارای دو مدل شامل یک مدل پرو و یک مدل پرو پلاس است. این دستگاه توانسته از رقبای سر سخت خود عبور کند و یکی از شاخص‌ترین فلزیاب و حفره زن های داخل ایران به حساب بیاید .

بعد از مدل‌های ای اکس پی ۴۰۰۰ و ای اکس پی ۵۰۰۰ شرکت او کی ام آلمان محصولی کاملی از ترکیب این دو را به بازار ارائه کرد. این دستگاه علاوه به اینکه ویژگی‌های مدل‌های دیگر را دارد، امکانات بیشتری هم به آن اضافه شده است این دستگاه می‌تواند طلا، آثار باستانی، گنج‌های گم شده چندین سال گذشته، معدن‌های طلا و نقره را روی انواع زمین های طبیعی و یا مروطب که فلزیاب‌های معمولی نمی‌توانند آن را شناسایی کند به آسانی کشف کند. یکی از مزیت های دستگاه اسکنر تصویری exp 4500 این است که دارای ۳۰ زبان مختلف دنیا بود که زیان فارسی هم جزء در بین آن‌ها قرار دارد.

دستگاه تصویری exp 4500 مانند یک فلزیاب حرفه‌ای بوده که با خریدن وسایل جانبی اضافی می‌توانید آن را ارتقاء دهید. این دستگاه حافظه داخلی کافی برای مواردی که از زمین تصویربرداری و اسکن می‌گیرند را دارد.کار کردن با این دستگاه بسیار راحت و قابل فهم است و شما دوستان می‌توانید موارد ذخیره شده را به کامپیوتر دیگری انتقال دهید. سپس این داده‌ها را با استفاده از نرم افزار ویژو لایزر سه بعدی تبدیل کرده و موقعیت دقیق،عمق و اندازه هدف مورد نظر را شناسایی کرد.

مشخصات کلی دستگاه گنج یاب ای اکس پی ۴۵۰۰| EXP 4500

وزن کم و حمل آسان به نقاط مختلف

تصویربرداری زنده از عمق زمین

دارای رابط USB

توانایی دقیق موقعیت اشیا با استفاده از امکانات تصویری و صوتی

امکان انتقال داده‌ها به کامپیوتر برای تحلیل و تجزیه سه بعدی با استفاده از نرم افزار

سیستمی برای مشخص کردن فلزات فرومغناطیسی

توانایی تفکیک فلزها طلا، نقره، آهن و آلومنیوم

چند زبانه بودن از جمله فارسی

دارای آنتن GPR در ابعادهای مختلفی (۱۰۰،۷۵،۵۰،۲۵) متناسب با کاوش افراد

عمق کاوش بسیار زیاد ۲۵ متر

اسکنر تصویری 6000 OKM EXP :

دستگاه اسکنر فلزیاب 6000 OKM EXP او کی ام آلمان جدیدترین دستگاه گنج یاب مهندسی شرکت او کی ام آلمان بوده که از آخرین تکنولوژیهای روز دنیا استفاده کرده تابتوان در هر ضمینه گنج یابی جواب گوی اپراتور حرفه ای باشد .

اسکنر فلزیاب 6000 OKM EXP مدل به روز و پیشرفته دستگاه eXp 5000 شرکت او کی ام در سال ۲۰۱۶ است.در این دستگاه سعی شده است از جدیدترین سنسورهای شناسایی اهداف زیر زمینی استفاده شود.eXp 6000 یکی از به روزترین سیستمهای ۳D است که برای یافتن اهداف فلزی و غیر فلزی مورد استفاده قرار میگیرد.تفاوت دو سیستم در شیوه ارتباطی بین دستگاه و آنتن ها است .در سری مدل های ای ایکس پی میتوان به ای ایکس پی ۴۵۰۰ و ای ایکس پی 5000 اشاره کرد. و در سری جدید در سال 2021 در دو مدل پرو و پرو پلاس تولید شده است.

مشخصات اسکنر تصویری 6000 OKM EXP :

ساخت شرکت OKM آلمان

سیستم کارکرد Magnetic با فناوری برش لبه

۶ حالت عملیاتی:(اسکن زمینی – اسکن زنده (لایو) -اسکن معدنی-اسکن تونل-مغناطیس سنج- پین پوینتر)

کشف انواع فلزات باارزش مانند طلا و نقره و ..

کشف اتاق ، تونل، راهرو و …

قابلیت اسکن های سه بعدی 3D با گرافیک بالا

تعیین میزان عمق هدف

عمق کاوش تا ۲۵ متر

صفحه لمسی

فناوری انتقال اطلاعات wifi

فیلتر درون یابی( برای حذف اهداف نادرست)

برنامه ویژولایزر برای آنالیز اسکن ها (قابل استفاده در ویندوز و اندروید)

انواع سنسور در اندازه های متفاوت

عینک مخصوص جهت مشاهده لایو اسکن

دارای هدفون وایرلس

وزن : ۱/۳۵ Kg

منوی دستگاه ای ایکس پی:

Ground Scan :

دراین حالت میتوان اسکن ها را در حافظه دستگاه eXp 6000 ذخیره نمود .

تعیین عمق تابع عوامل و شرایط مختلف و متفاوتی است مانند حجم فلز , نوع فلز , مدت ماندگاری در خاک , و نوع خاک .

Pin Point : در این منوی کاری از سوپر سنسور برای تعیین و مشخص نمودن نقطه اصلی هدف استفاده میشود ، میتوان نوع فلز را در این حالت از لحاظ آهنی یا غیر آهنی بودن هدف بدست آورد .

Live Scan : در این حالت اپراتور محدودیت های حالتهای قبلی را ندارد و میتواند در هر زاویه و مسیری حرکت نماید . برای برداشت های اولیه میتوان از این روش استفاده نمود .

Mineral Scan :  در این حالت با استفاده از Super Sensor میتوان برای معدن یابی و یا یافتن مواد معدنی که باعث ایجاد تداخل در اسکن میشود استفاده نمود .

Tunnel scan : برای یافتن فضای خالی و مقبره ها استفاده میشود . در تپه های باستانی و قلعه ها میتوان برای یافتن اتاقک ها ، درهای ورودی از آنتن تونل استفاده نمود .

فلزیاب پاور یوسی :

کاربران محترم سایت  توجه داشته باشید  دستگاه  فلزیاب پاور یوسی Power uc جعلی و ساخت ایران است و کپی شده از فلزیاب Rover uc است که ساخت آلمان است و کارایی خوبی دارد .

فلزیاب روور یوسی ( ROVER UC ) :

اسکنر فلزیاب Rover UC روور یوسی یکی دیگر از سیستم های شرکت او کی ام OKM آلمان است و با استفاده از فناوری جدیدی که نسبت با سایر فلزیاب های دیگر دارد به یکی از محبوب ترین گنج یاب های جهان تبدیل شده است .

اسکنر فلزیاب روور یوسی بسیار کوچک و جمع و جور و با وزن بسیار سبک ساخته شده است؛ پس شما به راحتی می توانید دستگاه را به هر مکانی حمل کنید.  طراحی این دستگاه به صورتی انجام شده که همه اجزای تشکیل دهنده آن داخل یک چوپ دستی یا عصای کوهنوردی مانند جاسازی شده است. و شما می‌توانید در همه مکان‌ها و بدون اینکه کسی به شما مشکوک شود پیاده رویی کنید و از نقاط مختلف اسکن بگیرید.

تمامی اطلاعات و داده های فلزیاب روور یوسی Rover UC درون یک عصای کوهنوردی پنهان شده است و کاوشگران می توانند به تمامی نقاط برای اسکن و کاوش اهداف مختلفی بروند و حتی بدون اینکه جلب توجه کند و یا کسی به آنها مشکوک شود .

وزن این عصای کوهنوردی بسیار سبک و جمع و جور است و فرد می تواند هر مکانی که می رود با خود ببرد این عصا متناسب با فرد می تواند کوچک و بزرگ شود همچنین طول آن کم و زیاد می شود و افراد می توانند به راحتی آن را تا کنند .

تنظیم ارتفاع عصای دستگاه علاوه بر اینکه متناسب با قد فرد تنظیم می شود بلکه هر چقدر ارتفاع آن بیشتر شود حساسیت آن زیاد می شود و می تواند اجسام بسیار ریز درون زمین را هم پیدا کند .

تمام تصاویر و اسکن ها از طریق گوشی هوشمند دستگاه قابل تحلیل است و یا می توانید به وسیله کابل اطلاعات را به کامپیوتر انتقال دهید و اسکن ها را با نرم افزار سه بعدیVISUALIZER 3D  آنالیز و طراحی کنید البته اطلاعات و داده های این به صورت فوری قابل تشخیص است و حتی نیازی به وصل کردن به کامپیوتر هم ندارد.

دستگاه Rover UC فقط به عنوان یک اسکنر و فلزیاب و گنج یاب نیست بلکه کارآیی و عملکرد های زیادی دارد ، وجود فناوری تک سنسوری یکپارچه این زمینه را فراهم می کند که از درون زمین یک اسکنر سه بعدی با نمایش و وضوع بالا باشد .

وجود فناوری  سنسورهای چند منظوره در این دستگاه باعث می شود که کاوشگران به راحتی بتوانند اشیاء با ارزش مانند طلا ، جوهرات ، سکه و حفره ها و سازه ها و تونل ها را به راحتی شناسایی کنند .

مشخصات کلی روور یو سی – ROVER UC :

وزن کم و بسیار جمع و جور و حمل آن در محیط های مختلف

کنترل با استفاده از یک ساعت هوشمند

گنج یاب و فلزیاب بسیار قوی و تشخیص انواع حفره های زیر زمینی

طول تنها 67 سانتی متر ( 26 اینچ )

اسکنر دو بعدی و سه بعدی زمین

طراحی جمع و جور و نامحسوس

مغناطیس سنج ( صدای زنده )

باتری با ظرفیت بالا قابل شارژ

فناوری بی سیم

دارای منوی چند زبانه از جمله فارسی برای کاوشگران

بازخورد صوتی و چشمی و لمسی

شامل نوت بوک با نرم افزار تشخیص Visualizer 3D Studio

مجهز به قطب نما و GPS یکپارچه ( غیرقابل اتصال )

مجهز به ساعت مچی هوشمند

هدفون بلوتوثی دستگاه روور یو سی

دارای فناوری چند منظوره و قدرتمند

طراحی شبیه به میله کوهنوردی

انتخاب حالت شب و یا روز روی نمایشگر لمسی برای دید بهتر

روورسی 2 ( ROVER C2 ) :

دستگاه فلزیاب روور سی ۲ – Rover C2 یک دستگاه پیشرفته تشخیص فلزات و اشیای زیرزمینی است که به کمک امواج الکترومغناطیسی ، می‌تواند اشیای فلزی ، معدنی و خنثی مانند سنگ ، کانی‌ها و تونل‌ها را شناسایی کند .

اسکنر طلا rover c2 دارای دو سنسور است سنسور معمولی و سوپر سنسور کاوش واقعی ۱۸ متر و همچنین حفره یابی بسیار دقیق تا عمق ۲۵ متر. این سیستم با برنامه بسیار پر قدرت و دقیق است و با قابلیت پیشرفته لیزر کار می کند .

دستگاه فلزیاب Rover C2 یکی از دستگاه‌های پیشرفته تشخیص فلزات و اشیای زیرزمینی است که با توجه به قابلیت‌های پیشرفته‌ای که دارد ، برای موارد مختلفی مانند جستجوی گنج ، جستجوی معادن ، پیدا کردن آب زیرزمینی ، پیدا کردن تونل‌ها و موارد دیگر بسیار مفید واقع می‌شود .

دستگاه Rover C2 به کمک تکنولوژی جدید و حرفه‌ای ، امواج الکترومغناطیسی را به زمین ارسال می‌کند و سپس به کمک حسگرهای حساسی که در دستگاه وجود دارند، واکنش زمین را دریافت می‌کند . سپس با تجزیه و تحلیل این واکنش‌ها ، دستگاه توانایی تشخیص اشیای فلزی، معدنی و خنثی مانند سنگ ، کانی‌ها و تونل‌ها را دارا می‌شود .

دستگاه روور سی 2 دارای چند برنامه کاربری از پیش تنظیم شده زیر است :

حالت کاربری مغناطیس سنج (Magnetometer): در این حالت سیگنال‌های صوتی هدف را معلوم می‌کند.

حالت کاربری حفره یاب (Cave finder): این حالت حفره‌ها و فضاهای خالی زیر زمینی را مشخص می‌کند.

حالت کاربری اسکن زمین (Ground Scan): این حالت تصویری از گرافیک زمین را مشخص می‌کند و داده‌ها برای تحلیل سه بعدی در حافظه دستگاه ذخیره می‌شوند.

حالت کاربری تفکیک فلزها: این حالت فلزها را از نظر با ارزش و بی ارزش بودن مشخص می‌کند.

مشخصات کلی اسکنر روور سی 2

وزن و اندازه این دستگاه نسبت به ورژن قبل سبک و کوچک شده است

نور پس زمینه صفحه نمایش برای جستجو در شب

دستگاه دارای یک کیف محافظ در برابر ضربه و ضد آب

هدفون استریو بی‌سیم قوی

حافظه داخلی 2560 مگابایت برای ذخیره اسکن‌ها

قابلیت انتقال تصاویر به کامپیوتر از طریق بلوتوث

تفکیک فلزهای ارزشمند و آشغال توسط سوپر سنسور

اسکن و تصویربرداری سه بعدی از زمین

عمق کاوش 12 متر

لوازم جانبی فلزیاب Rover C 2 :

به همراه فلزیاب روور سی 2 rover C لوازم مختلفی وجود دارد که در زیر به آن‌ها اشاره شده است :

نرم افزار سه بعدی (“Visualizer 3D”)

جعبه حمل

تراشه‌های کنترل

واحد کنترل

۴ الکترود با کابل (۲۰ متر)

باتری خارجی با منبع تغذیه (۱۲ ولت)

هدفون استریو بی سیم

جوی استیک

مینی کاوشگر

انتقال داده از طریق بلوتوث و یو اس بی

کتابچه راهنما

فلزیاب روورسی 4 ( ROVER C4 ) :

روورسی ۴ یک دستگاه فلزیاب تصویری پیشرفته در زمینه ردیابی طلا است. فناوری تشخیص فلز در سری Rover را بهبود بخشیده و Rover C4 را تولید کرده است. سه تا از اسکنر های قبلی OKM (فلزیاب روور C، دستگاه روور سی 2 و روور سی دولوکس) را در یک دستگاه برجسته به نام Rover C4 ادغام کرده است .

اوکاام روورسی ۴ همچنین مجهز به یک مدار LED مبتکرانه است. که به صورت بصری به اجسام زیر زمین اشاره می کند. در حین اسکن زمین، نور رنگی را برای تجسم فلزات و حفره های شناسایی شده ارسال می کند. دستگاه rover c4 مدل بهبود یافته از تکنولوژی سری دستگاه های Rover می باشد، که گنج یابی را بسیار ساده تر از قبل می کند. اسکنر روور سی 4 دارای یک مدار LED است که نشانگر اهداف زیرزمینی است. زمانی که زمین را اسکن می کنید، این لامپ LED موجب انتشار نور رنگی می شود تا فلزات و حفره های شناسایی شده را تشخیص دهید. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت اسکنر روور سی می توانید با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید .

اجزای دستگاه دستگاه rover c4 شامل موارد زیر می باشد :

دارای سیستم سه بعدی

واحد کنترل

پاور پک شامل شارژر و آداپتور مسافرتی

سنسور استاندارد با مدار LED

سوپر سنسور با مدار LED

بلوتوث USB

کیف حمل ضد آب و ضد ضربه

یک رایانه لوحی مبتنی بر ویندوز

هدفون بی سیم (بلوتوثی)

مشخصات فنی اوکاام روورسی ۴ عبارت اند از :

نام دستگاه :  ROVER C4

مارک :  OKM

سیستم تحقیق : تصویربرداری مستقیم

هدف : گنجینه های باستان شناسی و فلزات گرانبها

جستجوی زیرزمینی : عمق 25 متر

گارانتی : 3 سال

ساخت : کشور آلمان

حالت های عملیاتی : اسکن زمین، اشاره گر پین، اسکن معدنی، مغناطیس سنج

رابط کاربری گرافیکی : با پشتیبانی از زبان های مختلف

چراغ روشنایی : چند لایه برای کار فلزیاب در محیط های تاریک

حافظه دخیره سازی 4 گیگابایت

پردازنده سی پی یو اصلی cotex -32 مگاهرتز

نمایشگر 3/5 اینچ 320*480پیکسل

دمای کار 10 تا 60 درجه

دارای منوی  زبان های مختلف همچون فارسی

چراغ روشنایی جهت دید در زیر دستگاه

دارای نرم افزار سه بعدی و قابل نسب بر روی لپ تاپ

دارای هدفون بی سیم

عمق کاووش مفید 6 متر

فلزیاب گرت اپکس :

فلزیاب گرت اپکس Garrett Apex یکی از بهترین دستگاه های نقطه زن و طلایاب شرکت Garrett آمریکا است این محصولی یکی از جدیدترین دستگاه هایی است که در جهان همچنین ایران دارای محبوبیت فراوانی پیدا کرده است .

فلزیاب گرت اپکس شرکت آمریکا یکی از بهترین دستگاه هایی است که با استفاده از فناوری Multi-Flex Garrett کاملا طراحی و ساخته شده است و همین ویژگی برتری این سیستم را به نسبت رقبا افزایش پیدا کرده است .

فناوری Multi-Flex Garrett در فلزیاب گرت اپکس :

فناوری Multi-Flex Garrett با استفاده از پلتفرم دیجیتالی پیشرفته و پهنای باند تغذیه می شود و باعث می شود تنوع زیادی را به کاوشگران برای جستجوی انواع فلزات آهنی و غیرآهنی می دهد و کاوشگرانی به راحتی می توانند تمامی اجسام گرانبها که در زمین دفن شده است را پیدا کنند.

همچنین وجود این فناوری باعث می شود دستگاه دارای فرکانس های مختلفی باشد و به راحتی با تنظیم فرکانس ها درون زمین به انواع اجسام می توانید به دست بیاورید فرکانس هایی که این سیستم پشتیبانی می کند می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

5 کیلوهرتز

10 کیلوهرتز

15 کیلوهرتز

20 کیلوهرتز

چند فرکانس

چند نمک انعطاف پذیری کامل

تنظیمات فرکانس های فلزیاب گرت اپکس  هر چقدر پایین تر تنظیم می شود کاوشگر می تواند اهداف بزرگ تر و رسانا تری را تشخیص دهد ( نظیر سکه های و نقره های بزرگ )

همچنین هر چقدر فرکانس ها بالاتر باشد کاوشگران می توانند اجسام کوچک تر و با رسانایی کمتری را کاوش کنند . ( سکه و نقره های خورده شده و یا قطعه های ریز طلا )

فلزیاب گرت اپکس شرکت آمریکایی روی صفحه نمایش LCD آن یک علامت به عنوان شناسه هدف دیجیتال را دارد و عددی روی آن نوشته شده است که این عدد محدوده بین 0 تا 99 است که میزان رسانایی بودن دستگاه را مشخص می کند و کاربر می تواند به راحتی متناسب با اهدافی که در ذهن دارد آن را تنظیم کند.

ویژگی‌های فلزیاب گرت اپکس در یک نگاه :

شش حالت جست‌وجو مختلف شامل صفر، سکه، سکه آمریکا ، جواهرات ، آثار قدیمی و سفارشی دارد .

از طراحی ارگونومیکی برخوردار است .

مجهز به صفحه نمایش بزرگ LCD است .

صدای مخصوص آهن دارد .

امکان تنظیم آسان کنترل صدا برای بلندگوی داخلی و هدفون وجود دارد .

دارای 8 تنظیم حساسیت (عمق) است .

تشخیص عمق آن در طیف گسترده‌ای از اهداف قرار دارد .

فلزیاب گرت ای تی ایکس :

فلزیاب فوق حرفه ای گرت ای تی ایکس ساخت شرکت گرت | GARRETT آمریکا است . کار کردن با دستگاه گرت ای تی اکس بسیار راحت است . طلا یاب Garrett ATX بر اساس پالس مغناطیسی کار می کند. نقطه زن گرت ای تی ایکس با هر شرایطی سازگار است و برای استفاده در هر نوع زمینی اعم از زمین های دارای مواد معدنی زیاد ، زمین های شوره زار و زمین های سفت و غیر قابل نفوذ آمادگی کار دارد و می تواند کاوش کند .

طلایاب پالسی Garrett ATX در دو مدل بیسیک و پرو در بازار موجود است و عرضه می شود. تفاوت این دو مدل در طول و اندازه کویل های آن است. کاوشگران بر اساس نوع نیاز خود می توانند یکی از این دو مدل را انتخاب کنند. طلایاب ATX برای جست و جو کویل های مختلفی دارد. ویژگی مشترک لوپ های دو مدل بیسیک و پرو این است که خاصیت خم شدن تا 90 درجه را دارند و می توان آن ها را خم کرد و به بدنه دستگاه چسباند .

دستگاه گرت ای تی اکس دارای کلید های تنظیم است که با آن ها می توان دستگاه را طوری تنظیم کرد که هنگام کاوش فقط به دنبال یافتن فلزات با ارزش باشد و به سیگنال های اشیای بی ارزش و زائد واکنشی نشان ندهدبه همین دلیل از این دستگاه می توان به راحتی در محیط هایی با آلودگی زیاد نیز استفاده کرد، بدون این که وجود فلزات بی ارزش و مزاحم تأثیر منفی در کارکرد دستگاه گرت داشته باشد.

طلایاب گرت ای تی اکس قادر است فلزات گرانبها و بی ارزش را از یکدیگر تفکیک کند. این قابلیت با زدن دکمه Iron Check فعال می شود. در این حالت، دستگاه فقط فلزات گرانبها و با ارزش را به کاوشگر نمایش می دهد.

طلایاب ATX گرت قادر است در آب نیز کاوش و جست و جو کند و اشیای ارزشمند داخل آب را با استفاده از کویل های ضد آب قوی خود نمایان سازد. فلزیاب گرت ای تی ایکس | Garrett ATX دستگاهی ضد آب است و می توان از آن در مکان هایی که پر از آب شده اند یا در رودخانه ها به راحتی استفاده کرد. وجود آب هیچ تأثیری در کارکرد دستگاه طلا یاب گرت ای تی اکس نخواهد داشت.

فلزیاب ای تی مکس :

فلزیاب GARRETT AT MAX همه کاره ترین و پیشرفته ترین طلایاب VLF تمام زمینی Garrett است . این ویژگی دارای افزایش عمق تشخیص ، فناوری داخلی Z-Lynk Wireless و بسیاری از پیشرفت‌های دیگر است ، آشکارساز AT MAX به شکارچیان گنج کمک می‌کند تا محدودیت‌های خود را به حداکثر برسانند . قادر به گنج یابی در تمام زمین و خاک ها است .

ویژگی های ظاهری GARRETT AT MAX :

نور پس زمینه: صفحه LCD را برای بهبود دید در شرایط کم نور روشن می کند.

فرکانس بهینه – فرکانس کاری ۱۳٫۶ کیلوهرتز AT Max تشخیص عالی را در طیف وسیعی از اهداف ارائه میدهد

بالانس زمین: خاک های رسانا و زمین های معدنی را کنترل میکند

قابلیت کاوش در تمام زمین ها

کاملا ضد آب تا ۱۰ فوت

همگام سازی با هدفون بی سیم MS-3 Garrett که همراه با AT MAX™ موجود است.

ارائه حداکثر عمق تشخیص

دارای هشت تنظیم حساسیت

انواع فلزات را تشخیص می دهد و بیشترین عمق و حساسیت ممکن را برای تشخیص فراهم می کند.

مقیاس شناسایی عددی از ۰ تا ۹۹٫ رسانایی یک فلز هدف را مشخص می کند.

کاربر می تواند به صورت دستی آستانه صدا (زمینه ثابت “هوم”) را برای شنیدن بهتر اهداف تنظیم کند.

مشخصات فنی فلزیاب گرت ای تی مکس

فناوری بی‌سیم Z-Lynk بله (همراه با هدفون MS-3 Z-Lynk)

نور پس زمینه

بخش های تفکیک آهن

حالت تمام فلزی واقعی

تنظیم صدا

فلزیاب GARRETT AT MAXدارای ۴ حالت جستجو

سرعت بازیابی سریع

Iron Audio™ (حالت‌های دیسک)

Iron Audio™ (حالت تمام فلزی)

تنظیم آستانه

شناسه هدف دیجیتال

بالانس زمین، خودکار/دستی

ضد آب  (تا ۱۰ فوت / ۳ متر)

قابلیت کاوش در آب شیرین و آب شور

فرکانس ۱۳٫۶ کیلوهرتز، قابل تنظیم

نشانگر عمق هدف

سیم پیچ استاندارد جستجوی ۸٫۵ x 11 اینچی DD PROformance™

طول (قابل تنظیم) ۴۳ تا ۵۶ اینچ (۱٫۰۹ – ۱٫۴ متر)

۴ عدد باتری قلمی

دارای نشانگر وضعیت باتری

گارانتی ۲ سال

وزن کل ۳٫۰۳ پوند (۱٫۴ کیلوگرم)

لوازم جانبی فلزیاب GARRETT AT MAX :

سیم پیچ جستجوی استاندارد برای سری آشکارسازهای Garrett’s AT و کاور آن ها

ابزار حفاری ، کیسه‌های گنج ، جعبه‌های Keepers ، و پیمانه‌های شن و ماسه

کیت، هدفون و لوازم جانبی بی سیم Garrett Z-Lynk

با کوله‌های روز Garrett و کیسه‌های آشکارساز محافظ برای میدان آماده شوید

هدفون ضدآب و بی سیم فلزیاب GARRETT AT MAX

کاوشگران می توانند از طلایاب ای تی ایکس گرت برای کاوش و یافتن جواهرات، رگه های طلا در داخل سنگ ها، انواع فلزات و اجناسی که در اثر ماندن زیاد در زیر زمین کاملاً یونیزه شده اند، استفاده کنند.

ویژگی «Notch Discrimination» که 20 سطح تمایز بین فلزات مختلف را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

فناوری ویرالس انحصاری «Z-Lynk» تا شش برابر سریع‌تر از بلوتوث است.

دارای 75 نقطه وضوح تفکیک زمین است.

فلزیاب ایمپکت :

دستگاه فلزیاب Impact ایمپکت از سری محصولات شرکت نوکتا-ماکرو ترکیه می باشد که با توجه به عملکرد مناسب و قیمت فوق العاده خود در مدت کوتاهی رقبای خود را در بازار برکنار کرده است .

عملکرد بسیار قوی دستگاه ایمپکت بر محبوبیت آن در بازار افزوده است .

فلزیاب IMPACT PRO PACK توانایی تفکیک کامل و بی نقص فلزات را هنگام کاوش دارد که این تفکیک هم به صورت شنیداری و صوتی و هم به صورت تصویری در نمایشگر قابل مشاهده است .

شرکت نوکتا در زمینه ساخت فلزیاب های مدرن فعالیت می‌ کند .

کارخانه نوکتا در کشور ترکیه واقع شده است که محصولاتش را به ایران هم صادر می کند .

امکانات فلزیاب ایمپکت :

قابلیت نفوذ و شناسایی فلزات تا عمق 1.5 متر

قابلیت حذف ذرات تا 80%

قابلیت تفکیک فلزات

قابلیت شناسایی اهداف ریز

قابلیت کاوش در مناطق مرطوب

قابلیت استفاده در مناطق با آلودگی بالا

انتخاب سه حالت کشف عمق هدف

دوازده ۱۲ حالت جستجو

دارای سه حالت بالانس ( دستی ، اتوماتیک و ردیابی )

بروز رسانی انلاین نرم افزار

حالت لرزش

کارایی بی نظیر و عمق بالا

دارای چراغ قوه ال ای دی

دارای جستجوی پیشرفته

هدفون بی سیم

بروز رسانی آنلاین سیستم عامل ( از طریق USB کامپیوتر )

سه حالت بالانس زمین :

دستی ، اتوماتیک و ردیابی

فیلتر صدا :

تفکیک چند شناسه از هدف فلزات مخصوصا آهن

فرار از صداهای اضافه :

طوری تنظیم کرد که صداهای اضافی اطراف گنج را حذف کرد .

تنظیم صدای آهن :

صدای تن آهن را میشود خاموش کرد یا کم کرد.تغییر فرکانس دستگاه

حالت استاتیک یا ایستا :

در این حالت با بهره برداری از پایداری که فلزیاب صوتی امپکت دارد .

فلزیاب ایمپکت با ۱۲ حالت جستجو به خود می بالد و به کشف اهداف مختلف مانند سکه، آثار قدیمی و انبارگنج های مدفون شده می رود .

این دستگاه فلزیاب همچنین محدود به یک منطقه و زمین خاص نیست و می توان از آن در زمین های شن و ماسه سنگی وساحل مرطوب و پارک ها ، به جستجوی گنجینه ها بروید .

با فشار یک دکمه می توانید تقویت صوتی هدف را بیشتر نمایید .

آسان بودن تنظیمات دستگاه و همچنین برگردان تنظیمات دستگاه به حالت کارخانه

فلزیاب Impact یک دستگاه با کارایی بالا است. این فلزیاب نقطه زن با فرکانس های متعدد برای استفاده در شرایط مختلف خاک هنگام جستجو برای انواع خاصی از فلزات است . با این حال ، این یک فلزیاب VLF ( فرکانس بسیار کم ) است که در موقع کاوش فقط می توان از یک مدل فرکانس استفاده کرد .

اقلام همراه فلزیاب ایمپکت :

کابل یو اس بی

هدفون

4 عدد باتری آلکالاین AA

کویل جستجوی ضد آب DD 11×7

اقلام همراه فلزیاب ایمپکت پرو :

کویل جستجوی DD 11×7 اینچی ضد آب

کویل جستجوی DD 7.5×4 اینچی ضد آب

پایه نگهدارنده

کابل یو اس بی

هدفون

کیف حمل

شارژر سازگار با USB

پوشش های محافظ

شفت پایینی

4 عدد باتری AA قابل شارژ

فلزیاب سیمپلکس :

طلایاب سیمپلکس پلاس محصول شرکت نوکتا ترکیه جزء بهترین سکه یاب های بازار است. عمق فلزیاب سیمپلکس پلاس برابر با 1/5 متر است . این فلزیاب حساسیت عالی نسبت به اهداف ریز دارد. با داشتن این دستگاه فلزیاب هنگام حفاری و کاوش ، دیگر هیچ فلز ریز و ارزشمندی را از دست نخواهید داد. سیمپلکس قادر است هنگام حفاری و کاوش، تمام لایه های زیر و روی خاک را کاوش و جست و جو کند . طلایاب Simplex بر اساس فناوری VLF کار می کند و قابلیت تفکیک فلزات را به صورت عددی و بوقی دارد .

نقطه زن سیمپلکس پلاس دارای سیستم بالانس خودکار زمین است. کار با حالت های اتوماتیک این دستگاه نقطه زن بسیار آسان است . با کمک دستگاه نقطه زن Simplex می توانید سکه ، اشیای با ارزش ، جواهرات پنهان در زمین یا زیر آب را به راحتی جست و جو و کاوش کنید. این دستگاه مقرون به صرفه ترین گنج یاب و در عین حال ، بسیار با دوام است . طراحی این محصول بسیار مدرن و دارای وزنی سبک است .

سیمپلکس با وزن 1.3 کیلو گرمی قادر است تا عمق 3 متری در زیر آب کاوش کند . پس از جست و جو نیز می توانید این فلزیاب را زیر شیر آب بشویید . سکه زن Simplex یک قاب قابل جمع شدن با تنظیم طول دارد که حداقل طول آن 63 سانتی متر است ( اندازه بسته ) و حداکثر طول آن 132 سانتی متر است .

تقکیک فلزیاب سیمپلکس بصورت بوقی و عددی می باشد. جنس زمین به کاربر نشان می دهد که زیر زمین ممکن است چه نوع فلزی پنهان باشد. آهن به عنوان فلزی با تن صدای کم و فلزات غیر آهنی و گرانبها با تن صدای بالا تر شناخته می شوند. فلزیاب Simplex دارای یک نمایشگر هدایت دیجیتال با دامنه هدایت 1 تا 99 است. مقدار عددی که این نمایشگر به اپراتور نمایش می دهد ، نوع فلز یا جسم را مشخص می سازد . در فلزیاب Simplex ، اعداد 0 تا 15 برای آهن، عدد 50 برای طلا و عدد 65 برای سکه است .

تست عمق زنی فلزیاب سیمپلکس نشان داده است که این فلزیاب قادر است تا عمق حدود 1 و نیم متری را ردیابی و کاوش کند و تمام فلزات با ارزش را تا این عمق به شما نشان دهد . می توانید از طلا یاب سیمپلکس برای ردیابی اشیا در درون دیوار ها و سقف غارها نیز استفاده کنید .

مشخصات فلزیاب سیمپلکس | Simplex :

‎ساخت کمپانی نوکتا ماکرو

نقطه زن صوتی ( VLF )

دارای فرکانس کاری 12 کیلو هرتز

امکان حذف کامل آهن و فلزات مزاحم هنگام کاوش

قابلیت اتصال هدفون وایرلس

دارای باتری قابل شارژ

وزن سبک

دارای صفحه نمایش مخصوص روز و شب

کاملا ضد آب تا عمق 3 متر

مکان تفکیک به صورت Target ID ( نشان دادن عدد خاص برای فلزات مختلف ) ( اعداد 0 تا 99 )

دارای شفت جمع شونده که حمل آن را بسیار آسان می کند .

دارای چراغ قوه برای دید در شب

دارای کویل 11 اینچ دابل دی ضد آب

میزان عمق زنی با کویل ۱۱ اینچ : ۱ متر و ۲۰ سانتی متر

قابلیت تغییر فرکانس برای حذف نویز

امکان کاوش زیر آب تا عمق 3 متر ( 10 فوت )

قابلیت تنظیم صدا

دارای 5 حالت جست وجو ( زمینی / پارک 1 / پارک 2 / ساحل / تمام فلزات ALL METAL )

مجهز به ویبره هنگام تشخیص هدف ویبره ( ایدئال برای کاربران کم شنوا و همچنین برای کاوش در زیر آب )

دارای نمایشگر قوی

دارای نور پس زمینه LCD

دارای نور پس زمینه صفحه کلید برای کاوش و جست و جو در شب

مجهز به چراغ قوه LED

دارای یک حافظه داخلی که در حالت روشن و خاموش شدن ، آخرین تنظیمات را حفظ می کند .

دارای باتری قابل شارژر

امکان استفاده از باتری تا حداکثر 15 ساعت

امکان به روزرسانی نرم افزار دستگاه از طریق اتصال USB به صورت آنلاین

فلزیاب آنفیبیو شرکت نوکتا یکی از سریع ترین دستگاه های شرکت نوکتا می باشد که در زمان بسیار کم می تواند مساحت بسیار زیادی را کاوش کند و در تمامی زمین های کوهستانی ،صخره ای ، ماسه های مرطوب و خشک و شن دیگر جاها می توان استفاده کرد این فلزیاب از لحاظ عمق زنی و سرعت بسیار قوی عمل می کند .

ویژگی دیگر آنفیبیو ضد اب بودن آن است که همین ویژگی این شرایط را فراهم می کند که کاوشگران در مناطق ساحلی و دریا و زیر آب دنبال اشیاء گرانبها و طلا باشند و تا 5 متر زیر آب می تواند کاوش کند و این فلزیاب مجهز به نفوذ گردو غبار است و به هیچ عنوان در مناطق که آشغال و خاک اینا زیاد است بازدهی خود را از دست نمی دهد .

ویژگی های مهم هر فلزیاب کم وزن بودن و قابلیت حمل آن است که خوشبختانه این دستگاه دارای وزن بسیار کمی است .

تست و عمق زنی فلزیاب مولتی آنفیبیو شرکت نوکتا

دستگاه آنفیبیو در 3 عمق متفاوت تنظیم می شود و کاوشگران متناسب با اهدافی که دارند می توانند عمق مربوطه خود را انتخاب کنند و به شکار سکه و اشیاء گرانبها بپردازند.

وجود کویل ها و همچنین تنظیمات در عمق زنی فلزیاب مولتی آنفیبیو خیلی مهم است و هر چقدر فرد توانایی های بالایی در کاوش و بالانس دستگاه داشته باشد به راحتی می تواند عمق زنی را ارتقاء دهد .

طبق تجربه کاوشگران و همچنین بر اساس سایت رسمی شرکت ترکیه نوکتا ماکرو با این سیستم توانستند اشیاء قیمتی بین ارتفاع های 1.2 تا 2 متر را پیدا کنند .

عمق زنی فلزیاب آنفیبیو به حجم اهداف هم بستگی دارد به عنوان مثال اگر فقط یک سکه درون زمین وجود داشته باشد فلزیاب در عمق های کم می تواند آن را شناسایی کند و اگر حجم هدف درون زمین بزرگ باشد ارتفاع عمق زنی فلزیاب آنفیبیو افزایش پیدا می کند و می تواند تا عمق های بالا اجسام را به راحتی شکار کند .

فلزیاب آنفیبیو یکی از پیشرفته ترین محصولات شرکت نوکتا است که برای کاوش و جستجو در حالت های مختلفی تنظیم می شود که جستجوی این دستگاه به 9 حالت می باشد و می توانیم به موارد زیر اشاره کرد :

GEN Delta

2 Tone

3 Tone

4 Tone

5 Tone

99 Tone

Beach

Deep

Cache

قطعات فلزیاب آنفیبیو :

جعبه کنترل

صفحه کنترل LCD

دیسک را در برابر آب جستجو کنید

هدفون بی سیم

شارژر

اتصال USB

دفترچه راهنمای کاربر

ضمانت نامه

مشخصات دستگاه

ANFIBIO با هفت کویل در اندازه ها و شکل های مختلف برای جستجو ارائه می شود که می توان جداگانه خریداری کرد .

فلزیاب ریسر :

یاب Makro Racer ریسر یکی از تولیدات شرکت nokta کشور ترکیه می باشد که دارای امکانات قابل توجه و توسعه یافته ، دارای وزن سبک و طراحی کاملا ارگونومیک و زیبا می باشد که این ویژگی باعث جمع و جور بودن دستگاه شده تا به راحتی جابجا و قابل حمل باشد و با استقبال بسیار زیاد کاوشگران همراه شده است ، فلزیاب Marco Racer دستگاهی ایده آل جهت کاوش اهداف در عمق زیر ۲ متر بوده و قادر است تا انواع سکه های باستانی را با دقت بسیار بالایی پیدا کرده و فلزات با ارزش را از فلزات بی ارزش تمایز دهد .

سیستم تفکیک موجود در این دستگاه یکی از بهترین انواع سیستم های موجود در بازار است و توانایی رقابت با دستگاههای فلزیاب حرفه ای را دارا می باشد .

فلزیاب ماکرو ترکیه بدلیل قدرت تفکیک بالا در فلزات میتواند در مناطقی که ناخالصی محیطی و فلزات بی ارزش وجود دارد باز هم به جستجو و کاوش بپردازد و از تداخل فلزات بی ارزش جلوگیری می کند . همچنین با خرید طلایاب ماکرو ریسر بدلیل مجهز بودن به چراغ قوه متصل به خود دستگاه میتوانید در مکان های تاریک و شب هم کاوش انجام دهید .

ویژگی های بارز فلزیاب Makro Racer ریسر :

دقت بالا در یافتن هدف مدنظر

فرکانس کاری 14 کیلو هرتز

طراحی حرفه ای و با کیفیت برتر

قدرت تفکیک بسیار بالا

دارای قابلیت سیستم ضد لرزش

عمق کاوش این دستگاه حداقل تا 1.5 متر

چراغ قوه و نور پس زمینه LED

با کارایی بالا و عمق بی نظیر

توانایی تبعیض بیشتر

کار در زمین های ناهموار

دارای هدفون بی سیم

وزن بسیار سبک دستگاه ( 1.4 کیلوگرمی )

دارای لوپ های جستجوی ضدآب

نقطه زنی با قابلیت نشانگر میزان عمق هدف

مجهز به بالانس اتوماتیک و دستی سطح

قابلیت عملکرد با 4 باطری استاندارد AA

دارای 5 مد جستجوی مختلف

دارای دفترچه راهنمای انگلیسی و فارسی

فلزیاب ردیاب بیوتارا :

فلزیاب شعاع زن Bio Tara بیوتارا محصول ترکیه و بصورت فرکانسی و آنتن های حمل شونده توسط دو نفر قابل استفاده می باشد .

اساس کار ردیاب های فرکانسی با علم داوزینگ می باشد و از این رو، علیرغم اینکه کار کردن با این ردیاب ها آسان است ولی نیاز به تمرین بسیار زیادی دارد که اپراتور بتواند محدوده هدف را شناسایی کند .

هنگام کاوش با ردیاب بیوتارا BIOTARA به منظور تأیید اهداف شناسایی شده، لازم است با یک نقطه زن قوی بررسی کنید. همانطور که مشخص است، شعاع زن، ویژگی جداسازی دقیق فلز را ندارد اما می تواند طلا، نقره و اشیاء گرانبهای مشابه را در زیر زمین تشخیص دهد.

امکانات فلزیاب اورجینال :

امکانات این شعاع زن به شرح زیر است :

توانایی شناسایی فلزات نقره و طلا و مس

ردیابی توسط 2 نفر

قابلیت شناسایی حفره و فضای تا عمق 7 متر

دارای وزن کم و قابلیت حمل آسان

طراحی ساده با انعطاف زیاد دسته ها

شعاع زنی تا 6000 متر ( ادعای شرکت سازنده )

دارای دسته های با روکش کرومپ

دارای باتری قلمی برای سهولت در تعویض باتری در مناطق بدون دسترسی به برق

گارانتی 2 ساله

مصرف باتری تا12 ساعت کار مداوم از دستگاه

دارای دفترچه به زبان ترکی استانبولی

مشخصات فلزیاب بیوتارا Biotara

مشخصات ردیاب فرکانسی بیوتارا شامل موارد زیر می شود :

طول : 50 سانتی متر

وزن : 2،037 گرم

تفکیک فلزات : ندارد

حذف فلزات بی ارزش : ندارد

سنجش عمق : ندارد

هشدار صوتی : ندارد

فرکانس: 5 کیلوهرتز

ولتاژ عملیاتی : 2.4 ولت

شاخص باتری : دارد

باتری قابل شارژ : دارد

زمان کار : 160 ساعت ( باتری 2700 میلی آمپر )

نوع دستگاه : آنالوگ

سیستم کاری نوع دستگاه : آنالوگ

سیستم کاری بیوتارا : LRL فرکانسی

فلزیاب ویاگلد :

این دستگاه نقطه زن عمیق ترین گنج و گنجینه های مدفون، طلا، نقره، برنز، فلزات نوع برنز، مجسمه ها، شمش ها، سکه های باستانی، گنج های عمیق دفن شده و مقبره ها و تونل های زیرزمینی بدون کاهش عمق در سنگ و خاک ضمانت یافتن ۲٫۵ متر با سانتی متر وجود دارد. نقطه زن Via Gold به لطف ویژگی گرافیکی زنده دوبعدی و نرم افزار و طراحی ویژه بر روی صفحه نمایش مقادیر عددی، قادر است بین اشیاء و گنجینه های طلا با شفافیت ۷۰ درصد تضمین شده تمایز قائل شود .

بهترین دستگاه شعاع زن طلا می تواند فلزات بی ارزش را تا ۷۰ درصد تشخیص دهد. نقطه زن Via Gold گزینه ای را ارائه میدهد که تنظیمات صدا، نور را مطابق با شرایط میدانی که می خواهید در صفحه رنگی خود تنظیم کنید. با قیمت فوق العاده نقطه زن Via Gold طراحی شده به صورت ۲ فناوری مختلف، که امکان استفاده از آن را در ۲ سیستم مختلف به شما می دهد .

برخی از امکانات نقطه زن ویا گلد :

ZB FILTER : دستگاه جستجوی گنج طلا با خاموش کردن فلزات بی ارزش از گزینه ZB FILTER در حین جستجو در مقادیر عددی در حالت جستجوی سریع ، تنها ۶۰% اشیاء گرانبها و طلا را جستجو می کند .

HOTROCK : مقادیر عددی را از گزینه HOTROCK در حالت جستجوی سریع عددی افزایش می‌دهد و فرصت جستجو در مکان‌های تاریخی را فراهم می‌کند .

THRESHOLD : هنگام جستجوی گنجینه های عمیق با ردیاب Via Gold ، این امکان را برای تنظیم صدای THRESHOLD در صورت تمایل در حالت جستجوی سریع فراهم می کند .

SENSITIVITY : امکان یافتن اشیاء و مجسمه های طلایی تاریخی عمیق تر در محیط های باستان شناسی

TURBO Depth : عمق دستگاه را تا ۳۰ درصد برای یافتن گنجینه های عمیق تر افزایش می دهد . فلزات آهنی را در حالت جستجوی سریع معرفی می کند و این امکان را ارائه میدهد که فقط ۶۰٪ فلزات گرانبها را بدون دیدن فلزات بی ارزش جستجو کنید .

برخی از مشخصات فلزیاب Via Gold عبارت اند از :

وزن: ۱۸۵۰ گرم

هدر ۲۶×۳۲ قطر ۱۴ کیلوهرتز

سیم پیچ جستجوی عمیق با قطر ۳۶×۴۱ ۷Khz

۷ گزینه زبان مختلف

دارای قابلیت گرافیک دو بعدی

نوع استفاده Hand Held

طراحی ارگونومیک

دارای باتری قابل شارژ

سیم پیچ کارخانه ای با قطر ۲۶×۳۲ ۱۴ کیلوهرتز

دارای سیم پیچ جستجوی عمیق ۷ کیلوهرتز با قطر ۳۶×۴۱

انواع پین پوینتر و پالس دایو :

پین پوینتر پالس دایو اصل نوکتا یکی از فلزیاب های قلمی شرکت ماکرو نوکتا ترکیه است این فلزیاب دستی یکی از محبوب ترین فلزیاب های جهان است که با توجه به جمع و جور بودن آن و همچنین سبک بودن و قیمت مناسب خیلی از کاوشگران به این سیستم علاقه ای ویژه ای دارند .

این سیستم با استفاده از قدرت و حساسیت بالا نسبت به انواع فلزات قادر است که تمامی فلزات گرانبها و با ارزش را در فاصله کم شناسایی کند .

پالس دایو شرکت نوکتا برای تمامی کاوشگران و حفاران توصیه می شود چون این سیستم به صورت قلمی است و بسیار جمع و جور و کوچک است و در مکان و محیط هایی که امکان حفاری کم است به راحتی می توانید با این دستگاه فلزات پنهان شده درون زمین را یافت کنید .

ضد اب بودن فلزیاب پالس دایو شرکت نوکتا ترکیه یکی از عوامل بسیار مهمی است که کاوشگران در زیر آب و در عمق های بسیار زیاد می توانند استفاده کنند بدون اینکه کارآیی و عملکرد پین پوینتر پایین بیاد .

خاصیت بسیار عالی این فلزیاب قلمی پالس دایو این است که در چاه و یا دیوار و بین سنگ ها و در مکان هایی که امکان ورود سخت است می توانید سرعت عملیات حفاری را بالا برد .

پالس دایو در زمان حفاری که سکه و اشیاء گرانبها با رنگ خاک محو شده است به سادگی می توانید با این وسیله اشیاء باارزش را پیدا کرد .

این پین پوینتر نوکتا دارای 3 حالت در موقه شناسایی اجسام را دارد و می توانید فقط صدا را انتخاب کنید و یا اینکه فقط لرزش را انتخاب کنید یا اینکه هر دو خاصیت لرزش و صدا را همزمان داشته باشید .

پین پوینتر پالس دایو شرکت نوکتا ترکیه به 2 صورت اسکوبا و قلمی است .

یعنی پالس دایو را می توانیم هم به عنوان لوپ دایره ای که به صورت اسکوبا نام دارد استفاد کنیم هم اینکه به صورت قلمی که این بستگی به شرایط دارد می توانید آن را تعویض کنید .

عمق زنی فلزیاب پین پوینتر پالس دایو نوکتا ترکیه به عوامل محیطی مانند حجم طلا و خاک بستگی دارد و می تواند حداکثر تا عمق 50 سانتی متر را برای کاوشگران شناسایی کند .

یک فلزیاب اورجینال با قابلیت نمایش هدف های دفن شده در زیر زمین توسط نرم افزار شبیه ساز سه بعدی ، به اپراتور فلزیاب می باشد . در برخی از دستگاه های طلایاب و گنج یاب تصاویر اسکن شده توسط صفحه نمایش قرار دادئه شده بر روی خود دستگاه فلزیاب نشان داده می شود و در برخی از دستگاه های فلزیاب قابلیت اتصال به لپ تاپ یا تبلت ویندوزی وجود دارد . تصاویر اسکن شده توسط دستگاه فلزیاب یا ممکن است به صورت تک بعدی یا سه بعدی باشد .

مدل های فلزیاب اورجینال :

در مدل های پیشرفته فلزیاب و گنج یاب تصویری قابلیت کشف و شناسایی :

تونل و حفره توسط فلزیاب تصویری سه بعدی امکان پذیر است .

برای خرید فلزیاب تصویری باید :

گارانتی معتبر

خدمات پس از فروش

تست حضوری در زمین

آموزش رایگان

و …. است .

بسیاری از خدمات دیگر مانند ارسال رایگان فلزیاب به تمام نقاط کشور از نمایندگی فلزیاب شهر میتوانید با شماره  09013000352تماس حاصل فرمایید . در این نوع سیستم های فلزیاب اورجینال پس از قابلیت تفکیک فلزات ، سیستم علاوه بر نقطه زن ، عملکرد شناسایی حفره را نیز دارد و به راحتی می تواند چاه ها ، اتاقک ها ، تونل ها و قبرهای قدیمی را به راحتی کشف کند. متاسفانه شرکت هایی وجود دارد که از طریق سوء استفاده از مردم و فروش کالاهای  تقلبی به سود های گذافی دست پیدا می کنند. این افراد بدون در نظر گرفتن وجدان و انسانیت با عملی که انجام می دهند باعث ایجاد بی اعتمادی در میان مردم شده و افراد اعتمادشان را نسبت به دیگر شرکت ها از دست می دهند.

از عواملی که باعث می شود که مردم در دام چنین افرادی گرفتار شوند بی اطلاعی در مورد خرید کالای مورد نظرشان است .

توصیه می شود اگر قصد خرید فلزیاب یا ردیاب را دارید ابتدا در مورد این نوع دستگاه ها تحقیق کنید تا بتوانید دستگاه مد نظر خود را با توجه به نیازتان انتخاب کنید.توجه داشته باشید که برای خرید چنین دستگاه هایی به سایت و شرکت های نامعتبر در فضای مجازی اعتماد نکنید. البته در نظر داشته باشید که هر فرد می تواند با به دست آوردن اطلاعات در زمینه فلزیاب و ردیاب افراد سود جو و متقلب را شناسایی کند و توانایی تشخیص سایت ها و افراد متقلب را از سایت ها واشخاص معتبر و درستکار با توجه به ادعاهای آنها بدست آورد. که این کار هم چندان سخت نیست شما متوانید با خواندن و توجه به مقالاتی که در سایت فلزیاب شهر منتشر میشود اطلاعات مهم و با ارزشی بدست آورید.

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد .

برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند .

شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند .

مثلا مدام می شنویم :

دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند .

در صورتی که این طور نیست…!

حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند .

در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود .

فلزیاب اورجینال | فلزیاب گوشی :

فلزیاب گوشی همان اسکنر ها هستند و با برنامه های خاصی قابل استفاده هستند اما قدرت زیادی ندارند چون گوشی ها قدرت اجرایی برنامه های قوی را ندارند و معمولا هم برنا مه های ارائه شده به بازار با برنامه ی ویندوز قابل پردازش است ، در مقابل برنامه های سنسور های قوی در لب تاپ و تبلت هایی که برنامه ی ویندوز دارند به راحتی قابل استفاده است .

قیمت فلزیاب دستی کوچک :

قیمت فلزیاب دستی کوچک به چند مورد تقسیم میشود پین پوینتر ها که همان دستگاه های قلمی هستند که بین 10 تا 30 سانت کارایی دارد و دستگاه های پالس دایو که همان راکتی ها هستند که عمق زنی بیشتری نسبت به مدل قلمی دارند و حدود 30 تا نهایت 50 سانت کارایی دارد و قیمت بالاتری هم دارد نسبت به مدل قلمی خود داردند .

دستگاه طلایاب حرفه ای :

همان طور که از اسم دستگاه طلایاب مشخص است برای پیدا کردن فلزات با ارزش مانند طلا ، نقره ،عتیقه جات مورد استفاده قرار می گیرد. تفاوت طلایاب با فلزیاب به توانایی تفکیک فلزات با ارزش از فلزات بی ارزش بر می گردد ولی به صورت کلی همگی یک دستگاه هستند. برخی دستگاه ها دارای قابلیت جاست گلد (Just gold) یا فقط طلا هستند یعنی در موقع کاوش به هیچ فلز دیگری غیر از طلا واکنش نشان نمی دهند .

کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب استفاده می کنند می دانند که :

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع شرکت خارجی مختلفی که در بازار وجود دارد باید :

با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود.

در شرکت فلزیاب شهر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود

شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید . 09013000352

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز ایجاد می شود.

بیا واتساپ
مشاوره رایگان بگیر 09013000352