تفسیر نماد ماه در گنج یابی

تفسیر نماد ماه در گنج یابی

تفسیر نماد ماه در گنج یابی : سلام میکنیم خدمت همراهان همیشگی و کاربرن محترم سایت فلزیاب شهر ، همان طور که میدانید در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است و امروز میخواهیم درباره ی تفسیر نماد ماه در گنج یابی برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت فلزیاب شهر تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید . 09013000352

مردم ایران زمین ، از دوران پیش از تاریخ تا پایان عصر ایران باستان ، نماد ماه در دفینه یابی را به عنوان نماد ایزدبانوی مادر ، ایزدبانوی باروری ، تقدیس و ستایش میکردند . یکی از جاذبه های ماه برای انسان های نخستین ، تغییر شکل ماه بود که آنها را به تفکر و چون و چرایی درباره این اختر تابناک بر می انگیخت . ماه ، زمانی پر ( کامل ) زمانی کاسته میشد و بالاخره برای مدتی ناپدید میگردید ، چون آن زندگی بشر که پس از تولد بزرگ و بالنده شده آن گاه در سرازیری کسر و نقصان افتاده و بالاخره با رسیدن مرگ از دیده ها ناپدید میگردد . اشاره به مقبره ی اسلامی دارد که بدون بار و یا دفینه می باشد . نماد ماه در بعدی از تاریخ اشاره به جهت طلوع و غروب خورشید دارد که در سر راه کاروانسرا ها این نشانه به وفور به چشم میخورد .

مشخصات تفسیر نماد ماه در گنج یابی

پيشنهاد فلزياب شهر براي به هدف رسيدن شما دستگاه فلزیاب Deep cruse pro است :

شامل یک سوپر سنسور ایستاده ویک سنسوریون یاب

دارای ۱۶ سنسورTero vido و ترمومتر حرارتی

عمق کاوش : ۳۰متر و دارای قابلیت اسکن سه بعدی

قابلیت تفکیک با تمام لوپ و سنسورها

قدرت تفکیک بسیار بالایی در شناسایی اهداف دارد

دارای سرعت و دقت بالا در ارسال و دریافت پالس ها می باشد

مشخص کردن متراز هدف بصورت دقیق

دارای سوپر سنسور گرادیومتری ۹۰ و سنسور خوابیده

ویدیو سنسور جهت تصویربرداری ویدیوی

ویژگی تفسیر نماد ماه در گنج یابی

نشانه ی ماه همراه با ستاره و یا به تنهایی در بعدی از تاریخ و تمدن ایران زمین اشاره ای مستقیم به یک مقبره ی مهرپرستی دارد . نماد ماه در گنج یابی کهن بعضی اوقات به یک دفینه ی قابل توجه که به راهزنان متعلق است اشاره ی غیر مستقیم دارد به این معنی که خود این علامت ، نشانه دوم بوده و باید ما به دنبال یک نماد دیگری بگردیم و آن را پیدا کرده تفسیر نماییم . نشانه ماه میتواند بسیار مهم باشد در صورتی که در کنار آن یک جوغن نیز وجود داشته باشد که در کل به یک چاه اشاره دارند که پلمپ هست و میشود آن را باز کرد .

در تفسیر نماد ماه در گنج یابی عموما در جهت دهانه بازش باید جستجو را انجام داد .

در این جهت احتمال پیدا کردن تومولوس تپه نیز زیاد است . اگر قرص ماه تمام باشد و کلفتی اش به طرف پایین باشد در اطراف ممکن است غار باشد . اگر در داخل هلال ماه علامت + باشد دفینه در شعاع ۵ متری اطراف نشانه است. در کنار نماد ماه علامت ستاره وجود داشته باشد باید در امتداد بلندترین پر ستاره حرکت کرد . ستاره ۴ پر به معنای خطر و ستاره شش پر به معنای وجود تله می باشد .

کلام آخر :

آثار و نشانه هاي باقي مانده از نياکان ما جزو سرمايه ملي و هويت تمدن کهن ما و اين مرز و بوم است .

لطفا اين آثار را تخريب نکنيم و از بين نبريم و در حفظ اين آثار که با مشقت خلق شده کوشا باشيم .

در شرکت فلزیاب شهر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود .

تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید . 09013000352

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز ایجاد می شود.

بیا واتساپ
مشاوره رایگان بگیر 09013000352