بهترین دستگاه فلزیاب موجود درایران

بهترین دستگاه فلزیاب موجود درایران

بهترین دستگاه فلزیاب موجود درایران : سلام میکنیم خدمت همراهان همیشگی و کاربرن محترم سایت فلزیاب شهر ، همان طور که میدانید در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است و امروز میخواهیم درباره ی بهترین دستگاه فلزیاب موجود درایران برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت فلزیاب شهر تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید .

بیشترین سوالاتی کـه در بین متقاضیـان بهترین دستگاه فلزیاب موجود درایران مطرح مـیشود این است که :

بهترین دستگاه فلزیـاب موجود در ایران به منظور خرید و شروع بـه کار یک فرد تازه کار چیست؟

یا بهترین فلزیـاب ها از نظر کیفیت و کاربرد و بر اساس نمودار قیمتی برای اپراتور های حرفه ای کدامند؟

لغت “بهترین” را مـیتوان یک لغت نسبی دانست.

اگر کسی از شما بپرسد کـه بهترین خودرو موجود درون بازار ایران چیست چه جوابی بـه او مـیدهید؟

قطعا نمـیتوانید با قاطعیت یک مدل خاص را نام ببرید.

دستگاه های فلزیاب نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

از او سوالاتی در رابطه با :

قیمت , کاربرد آن ، منطقه ای که قرار است استفاده شود , اندازه و سایر ویژگی های مورد انتظار مـیپرسید و سپس بهترین مدل را با توجه بـه پاسخ های او پیشنـهاد مـیدهید.

مدل های بیشماری از دستگاههای فلزیـاب و گنج یـاب درون بازار موجود هست.

هرکدام دارای ویژگی ها و قابلیت های مختلف مـیباشند و برای انتخاب هریک حتما نکات مختلفی را در نظر گرفت.

نکاتی از جمله قیمت بهترین دستگاه فلزیاب موجود درایران ، عمق کاوش دستگاه ، قدرت تفکیک و حساسیت دستگاه ، سازگاری با محیط های مختلف کاوش ، چند کاربرد بودن دستگاه و…

باید بگوییم که این سیستم ها معمولا بر اساس معیـار عمق، و شناسایی هدف ارزش گذاری میشوند.

 

 

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

دستگاه فلزیاب

انواع دستگاه فلزیاب

دستگاه فلزیاب تریجور

تعمیر دستگاه فلزیاب

سوالی کـه در بهترین دستگاه فلزیاب موجود درایران باید از خود بپرسید این هست که :

بهترین دستگاه فلزیاب موجود درایران به منظور نوع اکتشافی کـه من مـی‌خواهم انجام دهم، و با توجه بـه جایی کـه زندگی مـی‌کنم، و تجربه ای که در این زمینه دارم، و بودجه ای که در اختیار من است, چیست؟

البته در ایران در بسیاری از موارد از این سیستم ها استفاده میشود.

برترین فلزیاب های موجود در ایران

فلزیاب ها و گنج یاب های موجود در ایران توسط کشور های مختلفی تولید شده و وارد بازار می شوند، مدل های آلمانی، فرانسوی، ژاپنی، ترکیه تا چینی، مونتاژ ایران که البته نمی توان از کشور ساخت و مبدا در مورد آن ها قضاوت کرد اما مهم است که دستگاه از قطعات مونتاژ کشور های مشهور در زمینه تولید فلزیاب و سیستم های ردیاب استفاده کنند.

نوع تفکیک در دستگاه های فلزیاب و گنج یاب قطعا یکی از مهم ترین عوامل انتخاب و قرارگیری آن ها در دسته بندی های مختلف است. در واقع اگر حساسیت کار برای شما بالا است و در مورد محلی که قصد بررسی آن را دارید مطمئن نیستید بهتر است که گزینه های تشخیص نوع فلز و یا همان مدل های تشخیص طلا را انتخاب کنید.

مدل هایی مانند سوپر سنس، لورنز، آلفا، استورم،جی پی ایکس5000 و… در بازار ایران به دلیل تفکیک  Just Goldمحبوبیت زیادی دارند. البته که صرفا برند نمی تواند تعیین کننده همه چیز باشد، بهترین گزینه این است که دستگاه توسط شما، شخص آشنا به این سیستم ها و همین طور فروشنده تست شود. خرید دستگاه هایی که امکان تشخیص در خاک هایی با عمق کم تر از 5 متر را دارند عموما دردسر کم تری خواهد داشت.

پرکاربردترین استفاده های دستگاه فلزیاب موجود در ایران :

شناسایی مـین های زمـینی، تشخیص سلاح هایی مانند چاقو و اسلحه (به ویژه درون امنیت فرودگاه)، زمـین شناسی جغرافیـایی، باستان شناسی و البته شکار گنج است. همچنین از فلزیـاب به منظور تشخیص جسم خارجی درون مواد غذایی و در صنعت ساخت و ساز به منظور تشخیص مـیله های تقویت شده فولاد درون بتن و لوله ها و سیم های دفن شده درون دیوارها و کف ها استفاده مـی شود.

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

فروش دستگاه فلزیاب

دستگاه فلزیاب جدید

بهترین دستگاه فلزیاب

دستگاه فلزیاب تصویری

بسياري كارشناسان معتقدند در مورد فلزياب ها وجود خلاهاي قانوني در قوانين ايران باعث شده است اكنون استفاده از فلزياب ها همچون لقمـه اي درون گلو مانده جلوه كند كه كسي نـه مي تواند آن را ببلعد و نـه كسي آن را بيرون بيندازد.هيات وزيران اواخر ارديبهشت ماه سال ۸۲ بـه پيشنـهاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي وقت، ماده واحده قانوني را بـه تصويب رساند كه بر اساس آن، ضرورت اخذ مجوز براي ساخت ، خريد و فروش ، نگهداري ، تبليغ و استفاده از دستگاه فلزياب تشريح شد.

همانطور که گفته شد عمق هدف بر روی تشخیص سیستم فلزیاب تاثیر گذار میباشد .

منابع و مواد معدنی صحنه کار در توان تشخیص اهداف در عمق نیز اثرگذار است .
تشخیص متراژ یا میزان یا فاصله تا هدف در بیشتر مواقع یک امر تقریبی میباشد .

نمی توان بر روی فاصله سیستم فلزیاب تا هدف را بطور دقیق بدست اورد.
تمامی سیستمهای رادار زمینی دستی و فلزیاب و معدنیاب و دوربین حرارتی راداری دنیا بطور نسبی و تقریبی میتوانند عمق را مشخص نمایند . در بعضی مواقع عمق بدست امده با فلزیاب بیشتر یا کمتر از عمق واقعی هدف میباشد البته که در بهترین دستگاه فلزیاب موجود درایران این عمق باید دقیق تر باشد. بدست اوردن عمق اهداف با سیستم فلزیاب بخصوص یک هدف از نوع طلا بیشتر مواقع با اختلاف به انجام میرسد اگر این هدف قدیمی باشد اختلاف و ترکیب پیدا نمودن مرکز هدف با فلزیاب و طلایاب و گنج یاب های دنیا از هرنوع که باشد نیازمند تجربه باستانشناسی است و از افراد عادی کار چندانی بر نمی یاید.

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد .

برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند .

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

دستگاه فلزیاب سوپرمکس

دستگاه فلزیاب دیجیتالی

قیمت اصلی دستگاه فلزیاب

قیمت دستگاه فلزیاب تصویری

شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند.

مثلا مدام می شنویم دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند.

در صورتی که این طور نیست…!

حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند.

در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود.

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

دستگاه فلزیاب تصویری ارزان

پیشرفته ترین دستگاه فلزیاب

خرید دستگاه فلزیاب تصویری

دستگاه فلزیاب تصویری و مغناطیسی

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد که برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند و شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند . مثلا مدام می شنویم دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند. در صورتی که این طور نیست. حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند. در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود .

 

کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب استفاده می کنند می دانند که :

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید :

با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود.


در شرکت فلزیاب شهر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.
برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید . 09369216109

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

دستگاه فلزیاب تصویری و مغناطیسی

دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای

خرید دستگاه فلزیاب

دستگاه فلزیاب دیجیتالی

تعمیر دستگاه فلزیاب

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز ایجاد می شود.

بیا واتساپ
مشاوره رایگان بگیر 09013000352