با فلزیاب شهر، خاک طلا میشود

با فلزیاب شهر، خاک طلا میشود

5/5 - (1 امتیاز)

فلزیاب نقطه زن : سلام میکنیم خدمت همراهان همیشگی و کاربران محترم سایت فلزیاب شهر ، همان طور که میدانید در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است و امروز میخواهیم درباره ی فلزیاب نقطه زن برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت فلزیاب شهر تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید .09013000352

فلزیاب نقطه زن چیست

فلزیاب نقطه زن یک نوع فلزیاب است که به صورت نقطه ای به جای سطحی عمل می کند. این نوع فلزیاب عموماً برای یافتن اشیای کوچک و قیمتی مانند سکه، طلا و جواهرات مناسب است.

ویژگی های اصلی فلزیاب های نقطه زن شامل موارد زیر است:

– دارای سنسور یا سر جست و جو کوچک و دقیق – قابلیت تشخیص اشیای کوچک در عمق کم تا متوسط – توانایی مکان یابی دقیق و نشان دادن محل دقیق شیء – فرکانس کاری بالا برای تشخیص دقیق فلزات – طراحی ارگونومیک و قابل حمل برای استفاده راحت

این فلزیاب ها معمولاً برای کاوش در محوطه های تاریخی، باغچه ها و مناطق کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. مدل های محبوب این دسته از فلزیاب ها شامل Garrett AT Pro، Minelab CTX 3030 و Teknetics T2 هستند.

فلزیاب نقطه زن VLF :

دستگاه های وی ال اف معمولا دارای عمق کاوش حداکثر 1.5 تا 2 متر هستند و از حساسیت و دقت مطلوبی تا این عمق برخوردار هستند . اگر قصد نقطه زنی تا عمق 1 الی 1.5 را دارید ، استفاده از این سیستم ها پیشنهاد می شود . اکثر فلزیاب های خارجی از سیستم VLF استفاده می کنند .
فلزیاب نقطه زن پالسی :

دستگاه های نقطه زن پالسی پر کاربردترین سیستم ها در بازار داخلی برای کشف گنج و دفینه بشمار می روند که دلیل این همه استقبال از این نوع سیستم ها ، عمق کاوش بالا در کنار ثبات و دقت عالی می باشد . دستگاه نقطه زن پالسی معمولا دارای سه نوع لوپ ( بستگی به مدل دستگاه ) هستند که شامل لوپ 25 ، لوپ 55 و کابل یک در یک است .

دستگاه فلزیاب نقطه زن چگونه کار می کند

دردستگاه فلزیاب نقطه زن با ارسال کردن امواج الکترومغناطیسی به فلز، نشان می‌دهد که فلز در کجای زمین می باشد. هنگامی کهبا فلزیاب نقطه زن متوجه شدید فلز کجاست، بعد از پیدا کردن محل دقیق فلز، می‌توانید با استفاده از ابزارهای لازم می توان فلز را کاوش و استخراج کنید.این دستگاه را باید در جای امن و خشک نگهداری نمایید. دستگاه نقطه زن را با باطری یا منبع تغذیه خود میتوانید شارژ کنید.

فلزیاب نقطه زن چیست ؟

نقطه زن به فلز یاب یا طلایابی گفته می شود که :

می تواند نقطه دقیق هدف را با تلرانس بسیار پایین تر مشخص کند . بعضی از نقطه زن های پیشرفته قادر به اسکن فلز مورد نظر و مشخص کردن عمق فلز هستند .

شعاع زن چیست ؟

ردیاب و شعاع زن در کل یک معنی و کارایی را دارند .

وظیفه ی ردیاب یا شعاع زن مشخص کردن محدوده احتمالی وجود فلز می باشد. دارای خطای بسیار بالایی نسبت به انواع دستگاه فلزیاب های دیگر می باشند . دقت و حساسیت دستگاه های ردیاب به اندازه یک فلزیاب نقطه زن نیست

خرید دستگاه فلزیاب نقطه زن

دستگاه فلزیاب نقطه زن حتما از جایی خرید کنید که :

خدمات پس از فروش

آموزش رایگان و پشتیبانی

دارای گارانتی برای تمامی دستگاها

تعمیرات و ارتقا انواع دستگاها

آموزش صفر تا صد فلزیاب مورد نظر شما

تست در خاک جلوی مشتری انجام داده میشود و شما میتوانید حضوری تشریف بیارید ویا میتوانید بصورت انلاین خریداری نمایید اگر نمیتوانید حضوری تشریف بیاورید اگر مایل باشید فیلم خدمت شما ارسال میشود برای اینکه اطمینان پیدا کنید  دستگاه سالم هستش بعد از اطمینان خاطر بعد برای شما ارسال میشود برای اطلاعات و مشاوره درباره دستگاه فلزیاب نقطه زن لازم به ذکر است که شما میتوانید بصورت حضوری تشریف بیارید و مشاوره کامل انجام شود و یا تلفنی میتوانید با مشاوران ما صحبت نمایید تا هر مشاوره یا سوالی دارید پاسخگو شما عزیزان می باشند وبرای اینکه بتوانید تصمیم درستی بگیرید که طبق بودجه خودتان بتوانید درست ترین دستگاه را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید تا بهترین و تخصصی ترین مشاوره را در اختیار شما عزیزان قرار دهند 09013000352

قیمت نقطه زن

قیمتی که میتوان برای  دستگاه فلزیاب نقطه زن حرفه‌ای که کارایی خوب هم دارد  تقریبی میتوان بین 15 الی 30 میلیون تومان باشد. البته  با توجه به نواسانات ارزی در ایران ممکن است بسیار متفاوت باشد و باتوجه به قیمت دلار که ثابت نمی باشد و باتوجه به هزینه‌های واردات آن به کشور ، دارای قیمت‌های بالاتری می باشند.

این دستگاه در بین کاوشگران محبوبیت زیادی دارد.استفاده زیادی ازین دستگاه میشود.

اسم فلزیاب قیمت
فلزیاب لورنز زد 2 500 میلیون تومان
فلزیاب هوکر 30 میلیون تومان
فلزیاب دیانا 100میلیون تومان

قیمت فلزیاب های نقطه زن کاملاً متنوع و متفاوت است. این قیمت ها به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

– مدل و برند فلزیاب – کیفیت ساخت و قطعات به کار رفته – قابلیت ها و ویژگی های پیشرفته آن – نوع سنسور و فرکانس مورد استفاده – محل و نوع تولید (داخلی یا خارجی)

به طور کلی، قیمت فلزیاب های نقطه زن از حدود 1 تا 5 میلیون تومان متغیر است. برخی مدل های ساده و کاربردی حدود 1 تا 2 میلیون تومان هستند، درحالی که مدل های پیشرفته تر و با ویژگی های بیشتر می توانند تا 5 میلیون تومان یا بیشتر قیمت داشته باشند.

پیشنهاد می شود قبل از خرید، به بررسی و مقایسه مشخصات و قیمت انواع فلزیاب های نقطه زن در بازار بپردازید تا بتوانید بهترین مدل را با توجه به بودجه و نیازهای خود انتخاب کنید.

تفاوت دستگاه فلزیاب نقطه زن با معمولی

دستگاه فلزیاب نقطه زن در وسعت کم موقعیت هدف و فلزات را با نقطه دقیق مشخص می نماید برای مشخص کردن نقطه دقیق هدف در زیرزمین بکار می رود کاملا نشانگر محل وجود فلز میشود از یک آنتن خطی برای ایجاد امواج الکترومغناطیسی استفاده می‌شوداین دستگاه :

  1. دارای قابلیت تنظیم عمق فلزات
  2. دارای قابلیت تنظیم صدای هشدار
  3. دارای قابلیت تنظیم حساسیت فلزات مختلف
  4. دارای قابلیت بالا بودن حساسیت دستگاه
  5. دارای قابلیت فرکانس بالا
  6. حالت‌های جستجوی مختلف
  7. صفحه نمایش LCD
  8. قابلیت اتصال به گوشی هوشمند

بنابراین میتوان گفت که تفاوت اصلی آن‌ها در نوع کد نویسی پنل و رابط کاربری دستگاه می‌باشدو به مدل های مختلفی تقسیم میشوند و ابتدا باید حتما تنظیمات مناسب نیز تنظیم شود .

تفاوت اصلی بین فلزیاب های نقطه زن و فلزیاب های معمولی در نحوه عملکرد و قابلیت های آنها است:

1. نحوه عملکرد: – فلزیاب های معمولی به صورت همه جانبه و گسترده محیط اطراف را اسکن می کنند. – فلزیاب های نقطه زن به صورت هدفمند و دقیق در یک نقطه خاص جستجو می کنند.

2. قابلیت ها: – فلزیاب های نقطه زن معمولاً قابلیت عمق بیشتر، دقت و تفکیک بالاتری دارند. – این دستگاه ها می توانند فلزات را با دقت بیشتری تشخیص داده و نوع آنها را مشخص کنند. – فلزیاب های نقطه زن برای یافتن اشیاء کوچک یا در عمق بیشتر مناسب تر هستند.

در مجموع، فلزیاب های نقطه زن برای اهداف خاص و دقیق تر مورد استفاده قرار می گیرند، درحالی که فلزیاب های معمولی برای جستجوی گسترده تر و پوشش دادن محیط بیشتر مناسب هستند.

معرفی انواع فلزیاب نقطه زن

از گروه فلزیاب نقطه زن میتوان به نمونه های زیر اشاره کرد :

 

لازم به ذکر است که برای استفاده از هر دستگاهی باید مهارت و تجربه نسبت به ان دستگاه پیدا کرد برای اینکه بتوانید بین دستگاه های ردیاب و فلزیاب نقطه زن یکی را انتخاب کنید باید :

متراژ منطقه مورد کاوش و شعاع کاری خود را مشخص کنید تا بتوانید یک دستگاه فلزیاب مناسب را خریداری کنید . 09013000352

 

فلزیاب نقطه زن :

نقطه زن همان طور که از اسم آن مشخص است برای نقطه کردن یک فلز یا دفینه بکار میرود نقطه زن نمیتواند یک فلز را از 500 متر یا 1 کیلومتر تشخیص دهد . نقطه زن وقتی از خود واکنش نشان میدهد که درست در روی فلز قرار بگیرید پس این گونه نتیجه میگیریم که نقطه زن ها برای محدوده 100 تا 200 متر مناسب هستند .

بهترین کار برای مشخص نمودن قدرت در نقطه زنی می باشد بهترین کیفیت را برای جستجو کردن در صحنه اصلی کار دارا می باشد .

بهترین فلزیاب نقطه زن

نقطه زن ها به طور کلی از چند دسته تشکیل میشوند :

فلزیاب نقطه زن های پالسی که میتوانند تا عمق 5 متر را برای شما کاوش کنند . نقطه زن های vlf که برای عمق های بالا طراحی نشده اند . نهایت عمق نفوذ این نوع نقطه زن ها 2 متر و نیم است و از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند .

این فلزیاب نقطه زن برای عمق های زیر 2 متر بیشتر استفاده میشوند .

دو مدل معروف این نقطه زن ها فیشر امریکایی و جی پی ایکس شرکت ماین لب است .

بیشترین کاربرد این نقطه زن ها برای کاوش قبر ها است .

تمامی فلزیاب های نقطه زن و سیستم های پالسی دارای یک تنظیم بالانس گراند هستند که معمولا با نام های تریشلد ، گراند بالانس ، tune و… مشخص میشوند . در بعضی سیستم ها نیز بالانس به صورت تمام اتوماتیک صورت میگیرد که هم مزیت هایی نسبت به حالت دستی دارد و هم ضعف هایی نسبت به ان حالت دارد .
مرحله بعدی در رابطه با فلزیاب نقطه زن تست در هواست .

در واقع شما باید بعد از اینکه مطالعات در مورد سیستم را انجام دادید . تست در هوا را شروع کنید .

برخی از بهترین فلزیاب های نقطه زن در بازار عبارتند از:

1. Garrett AT Pro International: این فلزیاب نقطه زن دارای عمق یابی بالا و قابلیت تشخیص انواع مختلف فلزات است. همچنین از قابلیت های پیشرفته نظیر حذف اثرات زمینه و تنظیم دقیق حساسیت برخوردار است.

2. Minelab Excalibur II: فلزیاب نقطه زن Minelab Excalibur II از دقت و حساسیت بالایی برخوردار است و قادر است اشیاء فلزی کوچک را در اعماق زیاد تشخیص دهد. این دستگاه همچنین دارای قابلیت تفکیک بین انواع فلزات است.

3. XP ORX: این فلزیاب نقطه زن از یک سیستم آنالیز پیشرفته بهره می برد که به آن امکان می دهد اشیاء فلزی را با دقت بالا شناسایی کند. همچنین قابلیت های پیشرفته نظیر تنظیم حساسیت و تفکیک فلزات را دارد.

در نهایت، انتخاب بهترین فلزیاب نقطه زن بستگی به نیازها و شرایط کاربر دارد. توصیه می شود قبل از خرید، ویژگی ها و قابلیت های مختلف این دستگاه ها را بررسی کنید.

تست در هوا فلزیاب نقطه زن :

به این صورت است که :

شما لوپ را روی زمان قرار میدهید بالانس میکنید و فلز را به ان نزدیک میکنید تا ببینید عکس العمل سیستم چگونه است .
دقت داشته باشید که هر چقدر در بالانس های دستی دقت کنید کارکرد سیستم مطلوب تر خواهد بود و عمق بیشتری را خواهد زد .
شما باید این کار را هم با لوپ کوچک و هم بزرگ فلزیاب پالسی انجام دهید تا با عمق کار و نحوه ی کار کردن با خود سیستم اشنا شوید .
بهترین نوع فلزیاب برای نقطه زنی فلزات در زمین فلزیاب پالسی از نوع فرکانس پایین می باشد .
این نوع دستگاه ها با تولید موج کوتاه نفوذپذیری بیشتری در خاک داشته و درصد خطا را به حداقل می رسانند .

این موضوع در زمین های سنگ لاخی و ساروجی بسیار مهم است .

مشکل بسیاری از اپراتورهای فلزیاب , نقطه زنی صحیح و دقیق فلزات بر روی زمین و به ویژه زمین های آلوده از نظر کوزه ، سفال های قدیمی و تکه و براده های فلزات بی ارزش می باشد که باعث می شود عملکرد فلزیاب و نقطه زنی مختل شده و دستگاه چندین جا را به اشتباه شناسایی کند .

همین امر باعث ضرر زمان و مالی اپراتور خواهد بود و باعث عدم موفقیت وی میشود .

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد :

برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند و شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند . مثلا مدام می شنویم دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند .

در صورتی که این طور نیست…!

حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند .

در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود .

کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب استفاده می کنند می دانند که :

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید :

با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود

اگر علاقه مند به پیداکردن طلا و نقره هستید و به دنبال یک دستگاه خوب میگردین برای اطلاعات بیشتر و مشاوره فنی نسبت به  دستگاه نقطه زن  و پاسخ به سوالاتی که دارین میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید 09013000352

.

در شرکت فلزیاب شهر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.
برای یک خرید هوشمندانه از شرکت نوکتا میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید . 09013000352

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “خرید دستگاه فلزیاب نقطه زن”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “دستگاه فلزیاب نقطه زن حتما از جایی خرید کنید که :

خدمات پس از فروش

آموزش رایگان و پشتیبانی

دارای گارانتی برای تمامی دستگاها

تعمیرات و ارتقا انواع دستگاها

آموزش صفر تا صد فلزیاب مورد نظر شما”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “قیمت نقطه زن”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “قیمتی که میتوان برای  دستگاه فلزیاب نقطه زن حرفه‌ای که کارایی خوب هم دارد  تقریبی میتوان بین 15 الی 30 میلیون تومان باشد. البته  با توجه به نواسانات ارزی در ایران ممکن است بسیار متفاوت باشد و باتوجه به قیمت دلار که ثابت نمی باشد و باتوجه به هزینه‌های واردات آن به کشور ، دارای قیمت‌های بالاتری می باشند.”
}
}]
}

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیا واتساپ
مشاوره رایگان بگیر 09013000352