با فلزیاب شهر، خاک طلا میشود

با فلزیاب شهر، خاک طلا میشود

فهرست

5/5 - (1 امتیاز)

طلایاب تصویری : سلام میکنیم خدمت همراهان همیشگی و کاربرن محترم سایت فلزیاب شهر .

همان طور که میدانید :

در قسمت مقالات سایتمون درباره ی فلزیاب ها و انواع آن توضیحاتی کامل به صورت اختصاصی داده شده است .

امروز میخواهیم درباره ی دستگاه طلایاب تصویری برای شما توضیحاتی بدیم و اطلاعاتی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم تا خرید کامل تر و بهتری را داشته باشید و با شرکت فلزیاب شهر تجربیات بهتری را برای خرید خود کسب کرده باشید .
فلزیاب ها و گنج یاب های موجود در ایران توسط کشور های مختلفی ساخته می شود و وارد بازار می شوند .0901300352

دستگاه طلایاب تصویری چیست

طلایاب تصویری چیست ؟

فلزیاب تصویری به سیستمی گفته می شود که قابلیت تصویری برداری به صورت سه بعدی از محیط را داشته باشد. اسکنر های تصویری از سنسور های مگنومتر یا جی پی آر استفاده می کنند که علاوه بر تشخیص فلز قابلیت کشف حفره ، اتاقک و راهرو های زیر زمینی را دارند. این دستگاه ها با توجه به نوع سنسور و تعدا آنها عمق و کیفیت تصاویر متفاوتی را ارائه می دهند و اسکن های گرفته شده از محیط معمولا بر روی نرم افزار های خاصی قابل تجزیه و تحلیل می باشد.

در طلایاب تصویری مدل هایی از کشور های آلمان ، فرانسه ، ژاپن ، ترکیه و چین که مونتاژ کشور ایران هستند .

البته نمی توان از کشور ساخت و مبدا در مورد آن ها قضاوت کرد اما قسمت مهم این است که دستگاه از قطعات مونتاژ کشور های مشهور در زمینه تولید فلزیاب و سیستم های ردیاب استفاده کنند . هنگام خرید گنج یاب ویژگی VLF و PI موجود در دستگاه های گنج یاب ضریب نفوذ این دستگاه ها را ، تفکیک پذیری را بیشتر می کند ، دستگاه هایی که درقسمت توضیحات خو در کاتالوگ از این ویژگی ها پشتیبانی می کنند عموما قیمت بالاتری دارند ، اما کار تشخیص را چند برابر بهتر انجام می دهند .

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

بهترین دستگاه طلایاب تصویری

طلایاب تصویری ارزان

برای دانستن و شناختن طلایاب لازم است که اول فلزیاب و انواع آن را شناخت زیرا در واقع تمام دستگاه های گنج یاب ، دفینه یاب ، گنج یاب ، طلایاب و تمام دستگاه های از این قبیل که اشیاء را در زیر زمین و داخل سنگ و صخره و دیوار پیدا می کنند همه فلزیاب هایی هستند با قابلیت های مختلف و کارایی های متفاوت و قدرت بیشتر و کمتر و تفکیک های متفاوت که در ادامه برای شما بیشتر توضیح میدهیم .

قبل از طلایاب تصویری باید گفت پس فلزیاب چیست ؟

فلزیاب به دستگاهی گفته می شود که توانایی مشخص کردن فلزات در عمق های مختلف را دارد .

فلزیاب ها اولین بار در سال 1870 وارد خط تولید شدند و تا به امروز در صنایع وسیعی استفاده می شوند در حالت کلی فلزیاب قابلیت تفکیک ندارد و فقط برای پیدا کردن فلز کاربرد دارند .

حالا وقت آن است بدانیم فلزیاب تصویری چیست ؟

فلزیاب تصویری به فلزیابی گفته می شود که علاوه بر قابلیت شناسایی فلز ، قابلیت اسکن و ارایه تصویر فلز مورد نظر را دارد . نمونه موفق این فلزیاب های تصویری سیستم های شرکت جت اسکن امریکایی میباشد که در ایران فروش بالایی دارد البته هیچ دستگاهی قادر به اسکن به صورت زنده و نشان دادن عکس واقعی فلز مدفون شده نیست و فقط شکل حدودی و به صورت تخمینی فلز را نمایان می کند که به طور کلی می توان حدود 60 % به تصویر ارائه شده اعتماد کرد .

طلایاب تصویری اسکنر

طلایاب تصویری اسکنر با استفاده از نرم افزاری و سخت افزاری و سنسور های پیشرفته، قادر می باشد به شناسایی طلا و دفینه و سایر فلزات های  گرانبها و این دستگاه به راحتی قابل حمل می باشد که میتوان این دستگاه  را برداریم و به هرمکان مدنظری که داریم ببریم

خرید طلایاب تصویری

از خریداران محترم سیستم‌های فلزیاب خواهشمندیم قبل از خرید هر نوع فلزیاب ، معدن یاب ، حفره یاب و یا دستگاه طلایاب تصویری ارزان به نکات زیر توجه داشته باشید :

الف : هرگز بدون اطلاع از فروشنده‌ هایی که موقعیت مکانی مشخصی ندارند، اقدام به واریز مبلغی به حساب آن‌ ها نکنید .

ب : مراقب باشید سیستم‌ هایی که هیچ گونه ارتباطی با دستگاه دستگاه طلایاب تصویری ارزان ندارند ، با تبلیغ کاذب به شما نفروشند .

به عنوان مثال چند نمونه از آن‌ ها را به شما معرفی می‌نماییم .

دستگاه‌ های ژئوفیزیک که این سیستم‌ها را به نام فلزیاب‌ های تصویری تا عمق ۱۵ الی ۲۰ متر معرفی می‌نمایند .

این سیستم‌ها صرفا جهت شناسایی رگه‌ های زمین و گسل‌ ها مورد استفاده قرار می‌گیرد .

اما متاسفانه :

برخی افراد سودجو این سیستم‌ها را با عنوان دستگاه طلایاب تصویری ارزان به قیمت های بسیار بالا به فروش می‌رسانند .

دوربین‌های حرارتی و دید در شب را به نام فلزیاب تصویری معرفی می‌نمایند .

این سیستم‌ها نیز هیچ ارتباطی به دستگاه های فلزیاب نداشته و فقط جهت موارد خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند .

دستگاه‌های زنده یاب لیزری را نیز به نام فلزیاب تصویری واقعی تا شعاع ۲ کیلومتر با تبلیغات جعلی به فروش می‌رسانند .

این سیستم‌ها نیز هیچ ارتباطی به دستگاه فلزیاب نداشته و صرفا جهت پیدا کردن افراد زنده به هنگام زلزله در زیر آوار می‌باشد .

دستگاه زوم ضبط صدای پرندگان و تقویت صدا را به اسم فلزیاب های ماهواره ای با اسامی دروغین و با قیمت های بالا به فروش می رسانند .

از خریداران محترم دستگاه طلایاب تصویری ارزان خواهشمندیم با تحقیق درباره اشخاص و شرکت‌ها نسبت به خرید اقدام کنند و صرفا به ظاهر دستگاه‌ها توجه نکنند . تولید طلایابی که توانایی پیدا کردن حتی یک تکه طلا را در یک محیط سنگی غنی از مواد معدنی داشته باشد نیازمند تحقیقات R&D اساسی در طول دوره‌های زمانی قابل توجه است .

طلایاب تصویری حرفه ای

در طلایاب تصویری حرفه ای سیستمهای دارای برنامه تصویری، از نرم افزار، نوع PART COLOUR یا P. P . I یا P . I . P بهره میبرند که :

متعلق به سیم های رادار تصویری میباشند و نرم افزار مربوط به سخت افزار آن را قابل تبدیل، برای استفاده در دستگاههای لپ تاپ و صفحه دیجیتال یا LCD مینمایند، PPI دو نوع عملیات در رادارا میباشد، از طریق عملی و پیاده نمودن نقشه و شکل مسیر و مختصات اطراف هدف برای پیدا نمودن محدوده و مرکز هدف ، و روش دوم در تصویر یا صفحه نمایشگر توسط برنامه P . I . P قابل اجرا میباشد ، که به عملکرد اولی ، عملیات دستی و مختصات بر سطح زمین میگویند ، در مرحله دوم عملیات مختصات بر صفحه نمایشگر و ترکیب هدف بدست آمده ، تلقی مینمایند.

در سال های اخیر در تولید دستگاه های مذکور، تغییرات زیادی صورت گرفته است و این تغییرات خروجی بسیار مناسبی در تکنولوژی ها و فناوری های به کار رفته در این محصول را به همراه داشته است. در گذشته انواع ضعیف فلزیاب هایی موجود بود که ممکن بود وقت شما را به عنوان یک جستجوگر در ابعاد زیاد تلف کند .

امروزه و با تولید انواع دستگاه فلزیاب و طلایاب تصویری حرفه ای و پیشرفته شما این قابلیت را خواهید داشت .

اجسام مورد نظر را در عمق نفوذ موثر دستگاه بر روی مانیتور خود مشاهده کنید!

همچنین در برخی از انواع حرفه ای این دستگاه ها، توانایی تفکیک به نسبت های درصدی مختلف وجود دارد

می توانند نوع فلز های مذکور را از نظر جنس و یا ارزش برای شما تفکیک کند.

شما برای این منظور البته باید دقت داشته باشید تا انواع دوربین ها و یا دستگاه های کم کیفیت را به جای دستگاه های اصلی خریداری نکنید!

این دستگاه ها با روش های مختلف از جمله برگشت پالس های مغناطیسی صادر شده توسط میدان فرستنده خود قادر هستند تا سیگنال های دریافتی را از نقاط مختلف اجسام زیر زمین دریافت کرده و به شکل دقیق آن ها روی مانیتور ترسیم کنند. این قابلیت به شما کمک شایانی در پیدا کردن انواع اجسام از جمله طلا در ارتفاع مشخصی در زیر زمین خواهد کرد.

– سیستم ها هر چه توانایی بیشتری در عمق داشته باشند باز هم از جدول عمق پیروی نموده و هر میزان حجم و سطح هدف افزایش یابد، نفوذ به عمق افزایش خواهد یافت.

پیشرفته ترین برنامه های دنیا در مدل طلایاب تصویری حرفه ای با وجود امواج و فرکانس های موجود در رادار زمینی دستی و فلزیابها معدنیاب ها و تراشه ها از نوع دیجیتال و نرم افزار مدل لکه ای است، و رادار زمینی دستی وفلزیاب و معدنیابهایی که بسیار دقیق و با قدرت بالا تصویر را مانند سیستم RAY یا آنتن دار در اعماق زیاد می توانند آشکار سازند .

فعلا با وجود تراشه ها و محدودیت در بکارگیری فرکانس های بسیار بالا، برای افراد عادی و شرکتهای خصوصی قابل دسترسی نمی باشد و یا اگر هم باشد ، بدون اختصاصی گرفتن آن طبقه از امواج و انرژی و جریان ، نمیتوان بهره برد و بیشتر در اختیار واحد های نظامی و صنعت نفت می باشد، و یکی از دلایلی که بعضی از شرکتها یا تولید کنندگان معتبر از سیستم های آنتن دار یا آن دسته از سیستم ها که مرکب هستند بهره میبرند ، توانایی نفوذ و تفکیک و تشخیص سطح و حجم میباشد و از سیستم های دریافت کننده امواج یا انرژی یا جریان بهره میبرند که به این GRAR میگویند.

انواع حرفه ای دستگاه طلایاب تصویری، دارای قدرت نفوذ و عمق بالای 6 متر هستند.

همچنین این دستگاه ها با قرارگیری در گرید A فلزیابی، از برترین ها محسوب می شوند .

نکات دیگری که بد نیست به آن توجه داشته باشید این است که :

فلزیاب قدرتمند یا طلایاب تصویری حرفه ای باید قابلیت تفکیف داشته باشد .

یعنی آهن را از غیر آهن و طلا را تشخیص دهدو امکان تنظیمات فرکانس را فراهم سازد .

مشخصات طلایاب تصویری حرفه ای در یک نگاه :

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

طلایاب تصویری

بهترین دستگاه طلایاب تصویری

در سیستم های تصویری عملکرد تصویری اعداد دیجیتال، در اصل جزء مربوط به لوازم وعمليات جانبی سیستم رادار زمینی دستی و فلزیاب ومعدنیاب و طلایاب تصویری حرفه ای است نه اصل سیستم.

قطعات حساس باید به گونه ای ترکیب و طراحی شوند که بتوانند به عملکرد بهینه برسند .

این امر نیازمند سرمایه گذاری‌های زیرساختی، تجهیزات تولید شده با تکنولوژی پیشرفته و هزینه های مربوطه است .

این موارد به طور مستقیم در قیمت فروش چنین فلزیاب‌هایی تاثیر میگذارد .

این فرآیند باید به درستی انجام شود و تمام شرایط ویژه باید در هنگام تولید دستگاه طلایاب تصویری ارزان مورد توجه قرار گیرد و پایداری باید در مرحله طراحی و تولید به دست آید . همه ی این موارد روی هم رفته منجر به هزینه های اضافی می شود  با این حال ، افزایش تقاضا برای دستگاه طلایاب تصویری ارزان باعث شده است که صرفه جویی در مقیاس موجب تقویت رقابت شده و تنها حاشیه‌ی سود کمی در بازار به دست بیاید .

بنابراین : طلایاب ها مقرون به صرفه هستند و میتوان با قیمتی قابل قبول آنها را تولید کرد .

بسیاری از تست های موجود که شرکت های فروشنده فلزیاب ارائه میدهند میتوانند توام با کلاهبرداری باشند .

تا دستگاه های غیر اورجینال را به اسم اورجینال به شما میفروشند !

شما به دنبال خرید دکوراسیون منزل خود نیستید !

پس فکر زیبایی دستگاه که کدام خشگل تر است و یا کشور سازنده ی آن کجاست نباشید .

طلایاب تصویری

سنسور طلایاب تصویری

طلایاب تصویری ارزان

اگر شما تمایل دارید در مورد مشخصات و قیمت فلزیاب ها بیشتر بدانید اما مطمئن نیستید که کدام نوع فلزیاب شما را به هدفتان می رساند .

پیشنهاد می دهیم این پست را به دقت مطالعه نمایید.

فلزیاب های مختلفی از نظر نوع و فعالیت آنها وجود دارند.

انواع طلایاب تصویری ارزان :

فلزیاب های تفریحی

پیشرفته ای

صنعتی

دارای فرستنده و گیرنده

فرکانسی

مغناطیسی

راداری و زمینی

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

طلایاب تصویری

بهترین دستگاه طلایاب تصویری

سوالات طلایاب تصویری ارزان:

برخی به دنبال طلایابی هستند که بتواند تصویر اشیا زیر زمین را به صورت کامل نمایش دهد.

فروشندگان سود جو ادعا میکنند سیستم آنها می تواند تصویر کاملی از فلز زیر خاک را نشان دهد .

متاسفانه برخی افراد نا آگاهانه دروغ انها را باور میکنند.

در این مقاله سعی می کنیم تا برخی از سیستم هایی که به کمک لپتاب یا مونیتور کار میکنند و این ذهنیت اشتباه را به وجود می آورند که این سیستم یک سیستم تصویری است را معرفی کنیم.

طلایاب تصویری حرفه ای

طلایاب هایی که به کمک نرم افزار از نتیجه کار تصویر ارائه میدهند و برخی به اشتباه فکر میکنند این تصویر تصویر فلز زیر خاک است .

سیستم های GPR دارای یک فرستنده با فرکانس ۱۰۰ مگاهرتز است.

فرستنده پس از ارسال سیگنال و گیرنده GPR منتظر برگشت آن می ماند از آنجایی که فلزات امواج را بر میگردانند .

GPR از سیگنال برگشتی متوجه وجود فلز در زیر خاک می شود.

شکل و قدرت سیگنال برگشتی بر روی مونیتور به نمایش در میاید البته این نوع طلایاب ها بدون لبتاب هم کار میکنند ولی برای بررسی راحت تر به لبتاب نیاز دارند.

مشخصات طلایاب تصویری ارزان:

۱- یک دستگاه فلزیاب قوی باید عمق نفوذ خوبی داشته باشد مثلا ۴ متر

۲-یک فلزیاب قدرتمند یا طلایاب تصویری ارزان باید قابلیت تفکیف داشته باشد یعنی آهن را از غیر آهن و طلا را تشخیص دهد

۳- دستگاه فلزیاب و طلایاب قوی امکان تنظیمات فرکانس را فراهم می سازد

۴- فلزیاب حرفه ای قابلیت توازن و تعادل دستی دارد زیرا اگر بالانس دستگاه فلزیاب دستی نباشد عمق نفوذ کمتر می شود.

۵- مهم ترین چیز در قیمت یک فلزیاب و عامل حذف ذرات است که حداقل باید ۶۰ درصد باشد.

۶- یک فلزیاب قدرتمند نشانگر حساسیت دارد .

۷- دقت کنید که یک دستگاه فلزیاب حرفه ای دارای سیستم PLو VLF باید باشد.

یا سیستم کاری PI تغییر یافته داشته باشد یعنی هم کار پی ال را انجام می دهد و هم کار وی ال اف را دارا باشد.

۸- شاید در نظر اکثر شما دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای تر باشد اما دقت داشته باشید که تصویری بودن فلزیاب ربطی به قدرت عملکرد دستگاه ندارد.

۹- بعضی از طلایاب های تصویری از قابلیت GPR استفاده می کنند.

دقت کنید که این نوع دستگاه های فلزیاب هیچ حساسیتی نسبت به طلا نشان نمی دهند و تنها به فلزات مغناطیسی مانند آهن حساسیت نشان می دهند و معمولا با آهن ربا آزمایش می شوند. به همین دلیل استفاده از این دستگاه ها پیشنهاد نمی شود چون اصلا کاربردی برای طلایابی و فلزیابی ندارد و تنها جهت زمین شناسی و ژئوفیزیک طراحی شده اند.

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد .

برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند .

شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند.

بهترین مدل از فلزیاب های تصویری که کاوشگران حرفه ای از آن برای کشف اهداف استفاده می کنند ، اسکنر های مگنتومتر هستند که از سنسور های پیشرفته مگنومتر جهت تشخیص و همچنین اسکن حفره ها و فضاهای خالی ( تونل ، راهرو ، اتاقک ، قبر ، چاه ، خاک دست ریز ، سنگچین و … ) و فلزات مغناطیسه شده و میدان های یونیزه حاصل از وجود فلزات قدیمی مدفون شده زیر زمین بهره می برند .

این سنسور ها بر اساس مغناطیس زمین کار می کنند و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در آن ها ، اختلافات میدان مغناطیسی محیط را بدست آورده و نتیجه اسکن را به روش های مختلفی مانند عدد ، نمودار ، بوق و تصویر در اختیار اپراتور قرار میدهد . اپراتور هم می تواند این اطلاعات را در نرم افزار های خاصی مانند نرم افزار ویژولایزر تجزیه و تحلیل بکنند . جهت درک بهتر اسکن ها لازم است تا به صورت حرفه ای کار با این نرم افزار ها را یاد بگیرید .

سیستم های تصویری در بازار با نام هایی همچون اسکنر تصویری ، فلزیاب تصویری ، گنج یاب تصویری ، اسکنر مگنومتر ، اسکنر جی پی آر و … به فروش می روند . البته مدل های مختلفی از این دستگاه ها با کیفیت و کارایی های متفاوت در بازار وجود دارد ، بنابراین قبل از اقدام به خرید توجه داشته باشید از کجا و چه نوع اسکنری تهیه می کنید. 09013000352

نحوه تشخیص اصل یا غیر اصل بودن دستگاه طلایاب تصویری ارزان :

حالا از کجا بدانیم که هنگام خرید دستگاه طلایاب تصویری ارزان دستگاه فلزیاب اصل است یا غیر اصل ؟

خیلی ساده است .

اولا هنگام معرفی دستگاه طلایاب تصویری ارزان توسط فروشنده سایت سازنده ی دستگاه را درخواست کنید .

اگر فروشنده گفت :

سایت ندارد دستگاه غیر اصل است .

دوم اینکه اگر سایت را تحویل گرفتید حتما قبل از خرید با شرکت سازنده تماس بگیرید.

یا اگر انگلیسی بلد نیستید بارکد دستگاه ها توسط سایت سازنده ی دستگاه استعلام نمایید!

و اما میرسیم به کارایی دستگاه چون اصل بودن دستگاه تمام کار نیست و فقط تضمین عدم خرابی آن است .

اصل کار کارایی دستگاه طبق ادعایی که فروشنده کرده است می باشد .

و فقط و فقط توسط تست مشخص میشود !

دقت کنید که سرمایه ی خانواده ی خود را توسط تست های نا بجا و غیر درست به خطر نیندازید و این مطالب را مو به مو انجام دهید.

بین فروشندگان چند نوع تست مرسوم است :

تست خاک

تست صخره

تست خاک ده لایه

اکثر تست خاک دستگاه ها در مکانی از قبل اماده شده میباشد .

ولی از کجا معلوم در خاکی که اماده شده است فرکانس گیر نگذاشته باشند؟

زیرا که در صورت قرار دادن فرکانس گیر میتوانند فرکانس ایجاد شده را تا 100 متر هم هدایت کنند تا دستگاه گنج یاب بوق بزند . پس نمیتوان به صورت صد درصد به این نوع تست اعتماد کرد به علت وجود املاح و سختی نفوذ پذیری فلزیاب در اصل در صخره به چالش کشیده میشود به هر حال هر فروشنده ای هر تستی که داد در نهایت سعی کنید تست صخره را نیز انجام دهید .

طلایاب تصویری اصل

از خرید دستگاه گنج یاب تصویری که تصویرگیری سه بعدی (3D) دارد و بصورت هاله ای اسکن می کند اجتناب کنید .

چون تصویر گزارش شده هیچ شباهتی به جنس نخواهد داشت و فقط و فقط اسکن 4 وجهی است که حدود 80% تصویری شبیه به فلز ارائه می دهد.

زمانی که از امکان تفکیکی صحبت به عمل می آید منظور این است که :

دستگاه قادربه تشخیص جنس فلز مدفون شده باشد.

معمولا افرادی که به دنبال یافتن گنج هستند بیشتر به دنبال بهترین دستگاه طلایاب تصویری برای راحتی کار می باشند و به دنبال دستگاه هایی هستند که دارای قدرت تفکیک نیز هستند.

در بهترین دستگاه طلایاب تصویری حساسیت دستگاه های فلزیاب به فلزات مختلف متفاوت است.

قطعا قدرت تشخیص فلزات اهنی با فلزات غیر اهنی برای یک دستگاه فرق می کند و هر کدام را می تواند در عمق خاصی از سطح زمین شناسایی نماید.

در واقع هر چقدر این خاصیت تشخیص جنس فلز بیشتر باشد و حالت تصویری هم داشته باشد.

به نوعی از ان دستگاه می توان به عنوان بهترین دستگاه طلایاب تصویری یاد کرد.

بسیار مهم است که شکل و اندازه فلز مدفون شده به چه صورت باشد .

این می تواند در اندازه گیری نهایی ما بسیار تاثیر گذار باشد.

حتی جنس زمین و خاکی که قرار است در انجا کاوش صورت پذیرد نیز می تواند تاثیر گذار باشد.

فلزیاب باید عمق نفوذ حداقل 4 متر را داشته باشد.

( تست شده و نه صرفا روی کاغذ….تست و حروف نوشته شده روی کاغذ زمین تا آسمان فرق می کنند )

فلزیاب با کیفیت باید نشانگر حساسیت داشته باشد.

دستگاه فلزیاب یا طلایاب قابلیت تنظیم فرکانس را باید حتما داشته باشد.

بالانس(تعادل یا توازن) دستی داشته باشد .اگر بالانس دستی نباشد و اتوماتیک باشد عمق نفوذ کمتر می شود.

فلزیاب حرفه ای باید حتما تفکیک آهن و غیر آهن و یا حتی نوع جدید تفکیک یعنی just gold (فقط طلا) را داشته باشد.

حذف ذرات حداقل 60 % داشته باشد.

توجه کنید که مهم ترین عامل در قیمت گذاری یک گنج یاب , فلزیاب یا دستگاه طلایاب تصویری حرفه ای همین عامل حذف ذرات می باشد.

حتی گاهی حذف ذرات 80 % و 90 % دو برابر با هم اختلاف قیمت دارند!!

اگر قصد خرید فلزیاب داشتید از فلزیاب هایی استفاده کنید که دارای سیستم کاری VLF و PI و از همه بهتر PI تغییر یافته باشد.

سیستم کاری PI تغییر یافته تلفیقی از دو نوع سیستم کاری VLF و PI میباشند .

در واقع هم قدرت تفکیک نوع VLF را دارد و هم قدرت نفوذ نوع PI را دارد.

شاید فلزیاب تصویری در نظرتان زیباتر و حرفه ای تر بنظر بیاید.

فاکتور های مهم خرید طلایاب تصویری

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد .

برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند .

شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند.

مثلا مدام می شنویم:

دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند.

در صورتی که این طور نیست…!

حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند.

در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود.

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

دستگاه طلایاب تصویری ارزان

دستگاه طلایاب تصویری حرفه ای

توصیه هایی برای عزیزانی که قصد خرید طلایاب تصویری را دارند

ولی واقعیت این است که تصویری بودن دستگاه هیچ ربطی به عملکرد دستگاه فلزیاب ندارد .

با این حال اگر به خرید دستگاه طلایاب تصویری  مصمم هستید بهترین نوع دستگاه های تصویری فلزیاب و گنج یاب ،دستگاه های با سیستم کاری PI تغییر یافته هستد که قادر هستند تصویر گیری چهار وجهی داشته باشند که از هر نوع تصویری بهتر،با کیفیت تر و البته با اطلاعات بیشتر از محل مورد نظر می باشند.
متاسافانه در کشور ما عموم مردم فکر می کنند که هر چه قیمت یک چیزی (حالا نه فلزیاب هر دستگاهی!) بیشتر باشد بهتر است!!
همین جا متذکر می شویم که قیمت دستگاه فلزیاب به هیچ عنوان ربطی به کارایی دستگاه ندارد.

بسیاری از کلاهبرداران فلزیاب با حقه هایی از جمله اینکه این دستگاه ساخت فلان کشور اروپایی است و برند است و ….. قیمت را بالا می برند در حالی که ممکن است این دستگاه

دستگاه طلایاب تصویری حرفه ای نباشد یا حتی اصلا ربطی به فلزیابی نداشته باشد!

(مثلا دستگاه دو یا سه میلیونی و البته دست ساز !!!! را به قیمت های گزاف بالای بیسیت میلیون تومان می فروشند !)

هم چنین دستگاه فلزیاب محبوب تمام اطلاعات و ویژگی ها و فیلم های تست و قیمتش در وبسایت ها وجود دارد.

چیزی برای مخفی کردن ندارد و با یک سرچ ساده کاملا قابل مشاهده و بررسی است.

برخی از دستگاه های تصویری از تکنولوژی GPR استفاده می کنند .

دقت داشته باشید این نوع سیستم های فلزیاب هیچ حساسیتی به طلا ندارند .

فقط و فقط به فلزات مغناطیسی مثل آهن حساست دارند.

 معمولا با اهن ربا تست میشوند .

بنابراین اصلا استفاده از این نوع دستگاه ها توصیه نمی شود چون :

اصلا کاربردی برای فلزیابی و طلایابی و حتی گنج یابی ندارند.

صرفا برای ژئوفیزیک و زمین شناسی طراحی شده اند.

مثل دستگاه کبری امریکا که نسبت به ظاهر خوبش کارایی گنج یاب ندارد.

حتما حتما اگر قصد خرید فلزیاب داشتید ،دستگاه فلزیابی را تهیه کنید که فروشنده بصورت کامل دستگاه را در زمین و محل مورد نظر شما و البته در هر نوع خاکی تست کندو با گارانتی مطمئن تحویل دهد .

دستگاه طلایاب تصویری حرفه ای زمانی می‌تواند فلزیاب پرقدرت تصویری باشد که قدرت تشخیص اهداف و منابع و مواد‌معدنی را با لکه‌رنگ‌های متفاوت در صحنه کار داشته باشد و از نوع فلزیاب تصویری با برنامه تفکیک رنگ (COL PRO) باشد ، زیرا در فلزیاب‌ها که دارای تنظیمات تفکیک (DISCRIMINATION) با عدد (VDI) می‌باشد می‌تواند نوع هدف را با لکه‌رنگ به‌همراه عدد (VDI) مربوط به همان هدف آشکار نماید .

فلزیاب پرقدرت تصویری می‌تواند هر نوع تغییر در اطراف خود را بر‌روی صفحه نمایش‌گر فلزیاب ، طلایاب ارزان یا فلزیاب ارزان آشکار نماید. در فلزیاب ، طلایاب یا گنج یاب عبارت عددی یا تصویر عددی منظور تغییراتی است که بر روی صفحه نمایشگر متناسب با تغییرات حاصله در سیستم فلزیاب تصویری ، گنج یاب تصویری یا دستگاه طلایاب تصویری ارزان مربوط به سخت‌افزار سیستم عددی یا تصویری منتقل می‌گردد و این انتقال به صورت لکه‌رنگ یا عدد در برنامه نرم‌افزار صفحه نمایش‌گر آشکار می‌گرد .

دستگاه طلایاب پر قدرت تصویری

بهترین دستگاه طلایاب تصویری در دسته فلزیاب‌هایی قرار می‌گیرد که با تعیین نوع تنظیمات در مدار اصلی فلزیاب تصویری و برنامه نرم‌افزار فلزیاب تصویری عمل تفکیک طلا یا انواع فلزات از دیگر منابع و مواد معدنی ، سنگ‌ها یا کانی‌های دارای وضعیت مشابه هدف اصلی یا طلا را تشخیص داده و بصورت لکه رنگ منظم و نامنظم در کنار انواع لکه رنگ مجزا آشکار نماید .

همانطور که از اسم فلزیاب مشخص است به دستگاهی گفته می شود که :

توانایی مشخص کردن فلزات در عمق های مختلف را دارد .

فلزیاب ها اولین بار در سال 1870 تولید شدند و تا به امروز در صنایع وسیعی استفاده می شوند .

در حالت کلی فلزیاب قابلیت تفکیک ندارد و فقط برای پیدا کردن فلز کاربرد دارند.

فلزیاب تصویری نیز به فلزیابی گفته می شود که :

علاوه بر قابلیت شناسایی فلز قابلیت اسکن و ارایه تصویر فلز مورد نظر را دارد

البته هیچ دستگاهی قادر به اسکن به صورت زنده و نشان دادن عکس واقعی فلز نیست .

فقط شکل حدودی و تخمینی فلز را نمایان می کند.

که به طور کلی می توان 60 % به تصویر بهترین دستگاه طلایاب تصویری اعتماد کرد .

پس همانگونه که عنوان کردیم فلزیاب به دستگاهی گفته می شود که فقط قادر است فلز مورد نظر را شناسایی کند.

نمیتواند با ارزش یا بی ارزش بودن فلز را تشخیص دهد.

در این بین دستگاهی با عنوان طلایاب علاوه بر مشخص کردن فلز قادر است نوع فلز از بابت آهن و غیر آهن بودن را مشخص کند .

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

طلایاب تصویری

طلایاب تصویری ارزان

بهترین طلایاب تصویری

مهم ترین ویژگی های دستگاه طلایاب تصویری ارزان :

یک دستگاه فلزیاب قوی باید عمق نفوذ خوبی داشته باشد مثلا ۴ متر

یک فلزیاب قدرتمند یا طلایاب تصویری ارزان باید قابلیت تفکیف داشته باشد یعنی آهن را از غیر آهن و طلا را تشخیص دهد .

دستگاه فلزیاب و طلایاب قوی امکان تنظیمات فرکانس را فراهم می سازد .

فلزیاب حرفه ای قابلیت توازن و تعادل دستی دارد زیرا اگر بالانس دستگاه فلزیاب دستی نباشد عمق نفوذ کمتر می شود .

مهم ترین چیز در قیمت یک فلزیاب و عامل حذف ذرات است که حداقل باید ۶۰ درصد باشد .

یک فلزیاب قدرتمند نشانگر حساسیت دارد .

دقت کنید که یک دستگاه فلزیاب حرفه ای دارای سیستم PLو VLF باید باشد .

یا سیستم کاری PI تغییر یافته داشته باشد یعنی هم کار پی ال را انجام می دهد و هم کار وی ال اف را دارا باشد .

شاید در نظر اکثر شما دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای تر و باشد اما دقت داشته باشید که تصویری بودن فلزیاب ربطی به قدرت عملکرد دستگاه ندارد .

بعضی از طلایاب های تصویری از قابلیت GPR استفاده می کنند. دقت کنید که این نوع دستگاه های فلزیاب هیچ حساسیتی نسبت به طلا نشان نمی دهند .

نوع دیگر سیستم‌های تصویری لکه رنگی می‌باشد که اهداف و تغییرات را به‌صورت لکه رنگ نشان می‌دهد که شرایط لکه رنگ مانند همان شرایط تصاویر و اعداد قراردادی در مدل فرکانسی جذبی را دارا است ، با این تفاوت که لکه‌رنگ با چند نوع رنگ در پس‌زمینه ظاهر می‌گردد و هر سیستم در نرم‌افزار مختصاتی خود تنظیمات فیلتر مخصوص خود را دارا می‌باشد که در آموزش آن نرم‌افزار بیان گردیده‌است و بعضی نرم‌افزارها مختصاتی که بر روی صفحه نمایشگر یا ال‌سی‌دی یا کامپیوتر نصب می‌گردد قابلیت بهره‌برداری را دارا می‌باشد.

هر طراحی بنابر نوع طراحی خود امکان دارد رنگ خاصی را انتخاب نماید که عمدتاً رنگ کلی در این برنامه‌ها رنگ‌های قرمز، سبز، آبی، زرد و سفید می‌باشد. رنگ به صورت رنگ‌های قرمز، سبز، آبی، زرد و سفید و لکه‌ها به نسبت طراحی نوع برنامه و رنگ‌ها ظاهر می‌گردد. در بعضی مواقع لکه‌رنگ پدید آمده روشن‌تر یا پر رنگ‌تر از رنگ پس‌زمینه که اکثریت زمینه را گرفته یا دارا است ظاهر می‌گردد ، و امکان اینکه تصویر ، صدا یا حرکت آنتن برای اهداف غیر آهنی دقیقاً در مرکز هدف توسط سیستم ثبت و مشخص نگردد، وجود دارد.

قیمت دستگاه طلایاب تصویری

در بازار، قیمت طلایاب تصویری بسته به برند و مدل، کیفیت و قابلیت‌های آن متفاوت است .

بطور کلی قیمت دستگاه‌های گنج یاب تصویری در ایران از 40 میلیون تومان شروع شده و تا حتی بیش از یک میلیارد تومان نیز رسیده است .

بهترین و پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویری که در حال حاضر در بازار وجود دارد ، می‌تواند شامل تکنولوژی‌های پیشرفته‌ی دیجیتالی باشد. این دستگاه‌ها از تکنولوژی‌هایی مانند رادار و فرکانس‌های الکترومغناطیسی ، نور مادون قرمز و همچنین دوربی های تصویری برای تشخیص آنهایی که با نفوذ در زمین بلافاصله از معادن و گنجینه‌ها وجود دارند ، استفاده می‌کنند. در انتخاب دستگاه گنج یاب تصویری ، بهتر است به مواردی مانند عملکرد ، قابلیت تنظیم و کاربر پسندی آن توجه کنید . پس از بررسی موارد ذکر شده و بر اساس نیازهای خود ، باید قیمت گنج یاب تصویری پیشرفته را محاسبه کرده و مطمئن شوید که ارزش پول شما در پرداخت به این دستگاه رادرست و بدرست است .

اسم فلزیاب قیمت
 OKM ROVERC4 550-600 میلیون تومان
 OKM BIONICX4 750 میلیون تومان
OKM PRIMERO 650 میلیون تومان

طلایاب تصویری ارزان قیمت را از کجا تهیه کنیم ؟

همانطور که می دانید قیمت گذاری فلزیاب ها بستگی به عواملی مانند کیفیت و کارایی ، قابلیت ها ، شرکت سازنده و … دارد. اما فلزیاب های تصویری به خاطر قابلیت ها و امکاناتی نسبت به دیگر دستگاه ها ارائه می دهد دارای قیمت بالاتری می باشند. شرکت هایی در سطح بین المللی وجود دارند که در زمینه فلزیاب های تصویری فعالیت میکنند و یکی از آن ها شرکت فلزیاب شهر می باشد. محصولات تصویری این شرکت دارای کیفیت و راندمان کاری بالایی است اما بخاطر عدم مشکلات وارداتی نسبت به نمونه های خارجی از قیمت بسیار پایینی برخوردار هستند . برای اطلاعات تکمیلی با شماره ی 09013000352 تماس بگیرید .

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد که :

برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند .

شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند . مثلا مدام می شنویم دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند. در صورتی که این طور نیست. حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند. در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود .

در خرید طلایاب ویژگی های مختلف دستگاه طلایاب تصویری ارزان می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید :

با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود.09013000352

طلایاب تصویری او کا ام

این اولین اسکنر زمین ۳D در جهان است

تمام قطعات این ابزار برای اندازه گیری های ژئوفیزیکی بی سیم می باشند ویژگی های  دستگاه طلایاب تصویری OKM EXP6000

ردیاب طلا یاب تصویری ۳D است

قابل شناسایی اشیاء فلزی گرانبها مانند طلا، نقره، مس و برنز

گنج از دست رفته و آثار ارزشمند

دستگاه طلا یاب تصویری OKM EXP 6000 را میتوان در زبان های مختلفی از جمله :

فارسی
Ελληνικά
پارسی
中文
هلند
Български

آلمانی
انگلیسی
عربي

دستگاه طلایاب تصویری چگونه کار می کند ؟

دستگاه طلایاب تصویری میتوان گفت برای تشخیص وشناسایی و تعیین کردن جای فلزات بکار می رود توسط علاقه مندان و در معدن و باستان شناسی بکار گرفته می شود برای کار کردن با دستگاه باید با عملکرد دستگاه و تنظیمات ان اشنا بود  می توان با امواج الکترو مغناطیسی فلزات مختلفی را در زیرزمین شناسایی کرد میتوان گفت این دستگاه نسبتا ساده کار میکند ولی تکنولوژی بکار رفته در ان پیچیده می باشد

قیمت دستگاه طلایاب تصویری ارزان

دسته اول :

بین 150 الی 300 دلار اگر به فعالیت کشف فلز صرفا نگاه یادگیری دارید پیشنهاد ما این است که از فلزیابهای ارزان قیمت یا طلایاب تصویری ارزان استفاده نمائید. این نوع فلزیاب ها قاعدتا برای کسانی مناسب است که به حرفه یافتن فلز یک نوع نگاه سرگرم کننده دارند و پول زیادی نمی خواهند هزینه نمایند .

قیمت این فلزیاب ها در حدود 150 الی 300 دلار است.

دسته دوم :

قیمت آن ها بین 300 الی 2000 دلار است.

فلزیاب هایی که به نسبت کاربرد و قیمت متنوع خود هدف خیلی از کاشفان فلز است که بسته به نوع فعالیتی که دارند این نوع از دستگاه فلزیاب ها مناسب تر است.

فلزیابهایی که قادر هستند تا اشیا را تا محدوده مشخص زیر آب نمایش دهند .

قیمت فلزیاب ها یی از این دست بین 300 الی 2000 دلار می باشد.

ولی خب قیمت کمتر هر کسی را وسوسه میکند.

پس از ساده لوحی افراد استفاده می کنند و فلزیابی را که اصلا کارایی ندارد را به فروش می رسانند.
همیشه سراغ دستگاهی بروید که محبوب باشد.

حالا چرا؟

چون دستگاهی که محبوب است حتما فروش بالایی دارد .

اگر فروش بالا باشد شرکت سازنده تلاش خواهد کرد مشتری های خود را با کارهایی مثل پشتیبانی بیشتر و بهتر ، گارانتی مورد اعتماد،آپدیت های سخت افزاری و نرم افزاری و صد ها مورد دیگر راضی نگه دارد که همگی اهمیت بالایی دارند.

تست طلایاب تصویری

بهترین روش تست فلزیاب هم روش تست در 10 لایه خاک از جمله :

ساروج ،مواد معدنی،ذرات مختلف ،آهک ،ذغال ،ریشه درخت ،بتن ،خاک مرطوب و ……می باشد.

توجه کنید که تست در خاک معمولی و صخره یک تست کاملا معمولی میباشد

چنانکه حتی دستگاهی با قیمت بسیار کم در حدود 2 الی 3 میلونی هم میتوانند

به راحتی این تست را پاس کند لذا تست حرفه ای و کارآمد تست در 10 لایه خاک ذکر شده است.

متراژ های عمق زنی بالای 7 متر را برای فلزات جدید به هیچ عنوان باور نکنید .

این یک حقه برای فروش دستگاه بی کیفیت فلزیاب است.

این حقه ای است که اکثر فروشندگان برای فروش دستگاه طلایاب تصویری حرفه ای به کار می گیرند.
و متاسفانه غالبا هم موفق عمل می کنند!!!

فاکتور های دستگاه طلایاب تصویری

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد که برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند :

شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند . مثلا مدام می شنویم دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند. در صورتی که این طور نیست. حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند. در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود .

کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب استفاده می کنند می دانند که :

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید :

با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود.

طلایاب تصویری سه بعدی چگونه کار می کند؟

لازم به ذکر است که طلایاب تصویری سه بعدی طلا ، عتیقه ، گنج را شناسایی میکند اطلاعات را کاملا جمع اوری میکندوبعد هر انچه که باید با جزئیات کامل بر روی صفحه نمایش دستگاه نمایش داده می شود این دستگاه تصاویر سه بعدی را از نتیجه کار تولید میکند از ویژگی های چند سنسور این دستگاه شامل موارد زیر است :

بهترین طلایاب تصویری سه بعدی

در شناخت بهترین دستگاه طلایاب تصویری باید بدانیم گنج یاب نیز به دستگاهی گفته می شود که :

علاوه بر شناسایی فلز قادر است با ارزش یابی ،ارزش دار بودن یا به عبارتی طلا یا غیر طلا بودن فلز را مشخص کند

بهترین دستگاه طلایاب تصویری :

ملاک اصلی در خرید دستگاه فلزیاب و یا بهترین دستگاه طلایاب تصویری :

تست به دست مشتری در چندین لایه خاک ،ساروج،مواد معدنی و … می باشد.

اگر فروشنده ای ادعا کند که دستگاه طلایاب یا گنج یاب فقط به فلزیاب قدیمی حساس است 100% کلاهبرداری است و دستگاه کارایی ندارد.

تفاوت فلز جدید و قدیم 1 تا 2 برابر است .

بعبارتی اگر دستگاهی فلزی به ابعاد 10×10 سانتی متر را در عمق 1 متر شناسایی کند .

عمق تضمینی برای همان اندازه فلز ولی با عمر حداقل 140 سال حدود 1.5 تا 2 متر خواهد بود.

اگر فروشنده ای ادعا کند که دستگاهش فقط یون طلا را می زند و فلز جدید را نمی زند باز هم فریب کاری می کند.

توجه داشته باشید که کارایی دستگاه در صخره و سنگ یکدست و یکپارچه مشخص نمی شود .

بطور مثال :

دستگاه 3 و 30 میلیون تومانی هر دو در صخره و سنگ کارایی لازم را دارند.

ولی اگر چندین لایه زیر هم باشند ، دستگاه 3 میلیون تومانی فقط 5 سانتی متر نفوذ خواهد کرد.

ولی دستگاه 30 میلیون تومانی به راحتی می تواند نفوذ کند .

البته تفاوت اصلی این دو دستگاه قیمت نیست بلکه قدرت دستگاه و قابلیت حذف ذرات است

بنابر این همیشه موقع خرید دستگاه خودتان دستگاه را تست کنید .

اجازه ندهید فروشنده تنظیمات را انجام دهد.

قابلیت جدید و فوق العاده که در سال 2016 و 2017 در برخی دستگاه ها گنجانده شده ،قابلیت Just Gold نام دارد.

همانطور که از اسم آن پیداست فقط برای یافتن طلا تنظیم می شود.

پس اگر قصد خرید دستگاهی با قیمت بالای 10 میلیون داشتید ،سعی کنید از این نوع دستگاه ها خریداری کنید.

طلایاب تصویری سه بعدی نرم افزار واضح و سه بعدی ارائه میدهد و ناهمواری ها ، غاره ها ، حفره ها ، شناسایی هدف ، مکان یابی دقیق برای گنج یابی و طلایابی می باشد لازم به ذکر است که این دستگاه برای افراد خیلی حرفه ای ساخته شده است در اصل میتوان گفت که این دستگاه توسط مهندسین بسیار خبره ساخته شده است برای شناخت بهتر و سوالاتی که درمرود این دستگاه دارید برای مشاوره بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید 09013000352

طلایاب تصویری گاما

لازم به ذکر است که دستگاه تصویری گاما با تکنیک های جدید و مدرن کار میکند

شامل ۳ سیستم تشخیص پیشرفته و حرفه ای

امکان استفاده از کنترل آسان و روان

اسکن سه بعدی موفق

تشخیص و اسکن برای کشف طلا ، فلزات و حفره ها

چند کاره می باشد

انجام موفقیت آمیز جستجوها

صفحه نمایش رنگی ۵ اینچی با وضوح بالا

با عملکردها و برنامه های حرفه ای پیشرفته

فاکتور های بهترین طلایاب تصویری سه بعدی

اما در این بخش توصیه هایی داریم برای عزیزانی که قصد خرید بهترین دستگاه طلایاب تصویری را دارند:

۱-سعی کنید قبل از انتخاب نهایی دستگاه مورد نظرتان حتما از مشخصات فنی ان از منبعی مطمئن و بی طرف اگاه شوید.

۲-نه تنها فلزیاب تصویری بلکه هر مدل دیگری که خواستید خرید نمایید را تنها با امتحان کردن به صورت عملی خرید نمایید.

۳-حتما به دنبال دستگاه هایی باشید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند.

۴-حتما خرید خود را از شرکت های معتبر و با سابقه که در این زمینه فعالیت حرفه ای دارند انجام دهید.

۵-حتما حتما قبل از خرید فلز یاب تصویری یا طلایاب تصویری با افراد متخص در این زمینه مشورت نهایی را انجام دهید.

۶-دقت داشته باشید که برای زمین های مختلف باید از دستگاه های مختلفی استفاده شود.

مثلا فلزیاب هایی که برای گنج یابی مورد استفاده قرار می گرند با فلز یاب هایی که برای مین یابی اسیتفاده می شوند بسیار متفاوت هستند.

پس حتما دقت داشته باشید که باید بر اساس نوع کاری که می خواهید انجام دهید اقدام به خرید نمایید.

فرق فلزیاب و طلایاب تصویری چیست ؟

فلزیاب به دستگاهی گفته می شود که فقط قادر است فلز مورد نظر را شناسایی کند و نمیتواند با ارزش یا بی ارزش بودن فلز را تشخیص دهد درحالی که گنج یاب و طلایاب تصویری این ویژگی را دارند .

معرفی بهترین دستگاه طلایاب تصویری

عمق نفوذ حداقل 3 متر داشته باشد .
نشانگر متراژ داشته باشد .
سبک و کم حجم باشد .
فلزیاب حرفه ای باید تغییر فرکانس داشته باشد .
تفکیک حداقل 50% داشته باشد .
حذف ذرات ذاشته باشد .

یک دستگاه فلزیاب قوی باید عمق نفوذ خوبی داشته باشد مثلا ۴ متر

یک فلزیاب قدرتمند یا طلایاب تصویری ارزان باید قابلیت تفکیف داشته باشد یعنی آهن را از غیر آهن و طلا را تشخیص دهد .

دستگاه فلزیاب و طلایاب قوی امکان تنظیمات فرکانس را فراهم می سازد .

فلزیاب حرفه ای قابلیت توازن و تعادل دستی دارد زیرا اگر بالانس دستگاه فلزیاب دستی نباشد عمق نفوذ کمتر می شود .

مهم ترین چیز در قیمت یک فلزیاب و عامل حذف ذرات است که حداقل باید ۶۰ درصد باشد .

یک فلزیاب قدرتمند نشانگر حساسیت دارد .

دقت کنید که یک دستگاه فلزیاب حرفه ای دارای سیستم PLو VLF باید باشد .

یا سیستم کاری PI تغییر یافته داشته باشد یعنی هم کار پی ال را انجام می دهد و هم کار وی ال اف را دارا باشد .

شاید در نظر اکثر شما دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای تر و باشد اما دقت داشته باشید که تصویری بودن فلزیاب ربطی به قدرت عملکرد دستگاه ندارد .

بعضی از طلایاب های تصویری از قابلیت GPR استفاده می کنند. دقت کنید که این نوع دستگاه های فلزیاب هیچ حساسیتی نسبت به طلا نشان نمی دهند .


دستگاهی خریداری کنید که امتحان خود را پس داده مانند PI – VLF و …
تصویری بودن دستگاه عملکرد و عمق زنی دستگاه را زیاد میکند .
برای آموزش دستگاه حداقل 1 ماه وقت بگذارید .
متراژ های بالای 4 متر برای جنس تازه را باور نکنید !!
بعضی از شرکت ها از قضیه گاز طلا سوء استفاده کرده و میگویند متراژ فلزیاب برای جنس کهنه 5 برابر می شود باور نکنید !!
حداکثر 3 برابر می شود .

همچنین شما میتوانید مقالات بیشتر ، مرتبط و مشابه این مقاله را با کیلیک روی نام ها بخوانید و از آنها استفاده کنید مانند :

دستگاه طلایاب تصویری ارزان

دستگاه طلایاب تصویری حرفه ای

کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب استفاده می کنند می دانند که :

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .
به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید :

با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود.

در شرکت فلزیاب شهر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود .

شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.
برای یک خرید هوشمندانه از شرکت نوکتا میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید . 09013000352

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “قیمت دستگاه طلایاب تصویری ارزان”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “بین 150 الی 300 دلار اگر به فعالیت کشف فلز صرفا نگاه یادگیری دارید پیشنهاد ما این است که از فلزیابهای ارزان قیمت یا طلایاب تصویری ارزان استفاده نمائید”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “بهترین طلایاب تصویری”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “مهم ترین ویژگی های دستگاه طلایاب تصویری ارزان :

یک دستگاه فلزیاب قوی باید عمق نفوذ خوبی داشته باشد مثلا ۴ متر

یک فلزیاب قدرتمند یا طلایاب تصویری ارزان باید قابلیت تفکیف داشته باشد یعنی آهن را از غیر آهن و طلا را تشخیص دهد”
}
}]
}

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیا واتساپ
مشاوره رایگان بگیر 09013000352