امتیاز دهید page

ما در فلزیاب شهر به صد ها نفر از مشتریان خود کمک کرده ایم تا با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا زیر زمین را همانند روی زمین واضح دیده و در عمق خاک انواع معادن، فلزات گران بها، حفره ها و … را بیابند. 

شما نیز میتوانید تنها با یکبار اعتماد به ما و مجموعه فلزیاب شهر، یکی از از صدها نفری باشید که توانسته اند در طول دو دهه گذشته با کمک ما و تکنولوژی روز دنیا، خاک را به طلا تبدیل کنند.

ما در فلزیاب شهر، آنچنان به خود و محصولات ارائه شده خود اطمینان داریم که تمامی محصولات خود را 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش ارائه کرده و به اضافه تمام این ها، شما عزیزان پس از خرید از ما میوانید از صفر تا صد آموزش رایگان کار با دستگاه، نقشه خوانی و علائم و نشان و موارد مشابه بهره مند گردید.

فلزیاب شهر یک شرکت تجاری بوده که در طول دو دهه اخیر به واردات و عرضه انواع فلزیاب های با کیفیت داخلی و خارجی پرداخته و توانسته در  طول این سالها هزاران دستگاه با کیفیت داخلی و خارجی با کیفیت را به دست کاوشگران عزیز برساند. 

شما نیز میتوانید از طریق تماس با ما از مشاوره نامحدود و رایگان ما بهره مند شوید به این امید که مجموعه فلزیاب شهر بتواند برای شما عزیزان در رسیدن به هدف خود کمک کننده و  تاثیر گذار باشد.

ارسال رایگان

تیم فلزیاب شهر مفتخر است که طی بیش از 20 سال فروش انواع فلزیاب توانسته است با ارسال محصولات خود برای تمام کاوشگران در سراسر کشورمان ایران و کشور های همسایه بدون هیچ مشکلی با سلامت کامل خود را پیشرو در این زمینه بداند .

پرداخت امن

در شرکت فلزیاب شهر با توجه به دستگاه مورد معامله ی خریدار بخشی از مبلغ به حساب شخص مدیریت با نام و شناسه پرداخت و مابقی مبلغ زمان دریافت مرسوله انجام میشود و یا اگر خرید حضوری باشد قبض دریافت تحویل مشتری میشود .

پشتیبانی از مشتری

تیم فلزیاب شهر مفتخر به پشتیبانی کامل به مشتریان خود در هر ساعتی هست و مشکلات مشتریان خود را در اسرع وقت حل و آنها را به نتیجه ی مطلوب نزدیک و نزدیکتر میکند و کلیه ی محصولات شرکت دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است .

امکان تماس ندارید؟

فرم مقابل را پر کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس  بگیرند.

واتساپ
مشاوره رایگان بگیر 09013000352